Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Rosa - 3 juli 2008 22:53

Har tidligere blitt oppfordret av Maria om å vise bilder fra hagen min. Den er egentlig ikke så mye å skryte av, men så lenge den er nystelt og i solskinn : ) så går det jo an...

Her er utsikten fra terrassen...

...mens her er det virkelige bildet...mannen som jobber. mens jeg dokumenterer...

...en litt annen vinkel fra samme utgangspunkt...solstolen på terrassen, he he...

...har løftet litt på kroppen...ble litt kjedelige bilder fra den samme stolen hele tiden... ; )

Her har jeg egentlig prøvd å some humlen som satt på rosen. de er så fine syns jeg...men jeg turte ikke gå nær nok, he he

Denne stubben står bak dukkestua. Det var opprinnelig et gedigent lønnetre. Men naboen ba pent for noen år siden om vi kunne kutte den ned en del. De fikk så fryktelig mye løv å rake. Det var jo greit det, men den vokste faktisk en meter eller to bare i løpet av en sesong. Så den er kuttet flere ganger siden da. Nå er den rimelig dø, men da kommer det nye skudd på siden, så det skal noe til å ta knekken på sånne gamle trær...

Men jeg syns nå at den er  fin jeg da : )

 ...her er verktøyet til mor...hansker og hagesaks...fikk rydda mye kvist og busker i dag ja...

 

...som sagt...og enda er det mye igjen...så det var liksom litt å ta tak i...

Også må jeg bare vise fram kjøkkenhagen min igjen : ) Har brukt av salaten i maten dag...kjempegøy!

Av Rosa - 3 juli 2008 18:48

Vi kom hjem igår kveld fra hytta...og plutselig kom jeg til å tenke på en mail jeg fikk fra Tant Grön på fredagen før jeg dro. Jeg var en av de tre første som svarte på hennes pay it forward innlegg!! Det vil si at jeg får en overaskning i posten fra henne...blir kjempespennende!! : )

Og det vil jo også si at jeg skal fortsette denne lenken...så mens jeg satt og spiste tomatsalat og hvitløksbrød i går kveld...

...satt jeg og lurte på hva jeg skulle sende ut i premie...? Men så kom jeg til at jeg får prøve å gjøre det individuelt. Så til de tre første som kommenterer her...skal jeg altså prøve å lage en personlig overraskelse...

: ) : ) : )


Av Rosa - 3 juli 2008 17:45

Jeg var jo i oslo i forrige uke. Fikk vist fram maten jeg spiste, og det var i grunn det vi gjorde mest. Spise altså : ) Det er liksom meg i et nøtteskall. Har store planer for shopping! Det var opptil flere butikker vi skulle innom...uten mann og barn som maser på at jeg skal bli ferdig i butikken. Tenkte jeg da... Men så ender jeg på en kafè og får mat og drikke og da er jeg solgt!!! Jeg blir der jeg da, også får shopping være shopping.

Men vi stakk hvertfall innom på Indiska da, på tur tilbake til toget. Og jeg kjøpte meg enda et par kopper...har ikke fler enn 6 av noen kopper...stort sett har jeg 1 eller 2 like bare. Det er så mange fine rundt omkring, og da er det jo så kjedelig å ha bare èn type hjemme : )

 ...så søt og så perfekt til kaffe latte : ) : )


Jeg kjøpte meg faktisk også en tunika/kjole....



...men jeg MÅ begynne å prøve klærne jeg skal kjøpe!!

Denne var superfin syns jeg, men den passet jo ikke...eller den passet, men det var helt feil passform! Trur ikke det hadde hjulpet å kjøpt den i flere nr større heller... : ( Men men...det skal vel være noen bomkjøp..

Av Rosa - 3 juli 2008 15:08

Igjen ble det sommer, takk Gud for det!!!! Holdt jo på å bli sprø. Men nå har jeg vært nesten en uke på hytta! Og været ble bare bedre og bedre for hver dag : ) Har fri idag også, og har brukt dagen flittig i hagen : ) Den gror igrunn over, når plutselig solen tar tak igjen...men helt greit altså. Tar heller et tak med hansker og saks og gressklipper, enn å sitte inne i regnvær : )

Kommer med dokumentasjon etter hvert : )

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards