Direktlänk till inlägg 16 augusti 2009

Bursdagshelg

Av Rosa - 16 augusti 2009 21:22

Da har jeg faktisk en 12-åring i hus. Kan du skjønne hvor tida blir av? Det blir til at jeg mimrer en del inni hodet mitt, om graviditet og fødsel for 12 år siden. Det var vendepunktet i livet. Før og etter barn liksom... Og det har blitt behørlig feiret. Fredagen ble brukt til baking : ) Tok meg faktisk ikke tid til å blogge om det... Lørdagen sto det feiring for tur. Med hele familien (som er ganske stor) og noen gode venner : ) Veldig veldig hyggelig. Bare synd man ikke kan få snakket med alle...men sånn er det når det blir så mange...

Og jammen ble det ikke feiring i dag også...med flere gode venner og rester av kaker : ) 12 åringen er storfornøyd! ...og ser nå fram til barnebursdag...sorry...guttefest på torsdag : ) Så blir det feiring i tre dager...skulle bare mangle sant?


Men idag sto jeg ganske tidlig opp, og tok siste rest fra gårsdagens festligheter, også inntok jeg hobbyrommet. Klippet og brettet og limte en stund...

Og med hull og bånd og litt pynt jeg hadde liggende ble det en lampeskjerm...

Så nå må jeg ut og kjøpe en lampe den passer til...Fretex kanskje??




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosa - 12 september 2009 21:30

...og ønsker velkommen på ny adresse. Ja, så bestemte jeg meg for å fortsette å blogge, men flytte litt på meg.Har knotet meg gjennom litt prøving og feiling, men tror det skal bli bra jeg : ) Håper dere følger med meg til cafelatter.blogspot.com...

Av Rosa - 10 september 2009 20:56


Bloggagratis har gjort om hele oppsettet på hjemmesiden sin. Og jeg kan vel trygt si at jeg IKKE liker forandringen. Så...mens jeg tar litt brød ristet i oliven og aioli...    ...går jeg i tenkeboksen. Enten legger jeg ned hele bloggen eller så s...

Av Rosa - 4 september 2009 22:59

Tenk!! Og det ble SÅ bra : )) Ja kjolen altså...som jeg tror jeg har nevnt før... Her er arbeidet i full gang en sen kveld ; ) Jeg har heklet, også har min venninne sydd. Grei fordeling spør du meg... I full jobb på den nye flotte symaskinen : ) De...

Av Rosa - 3 september 2009 08:40

Det må nok mer en èn kopp kaffe til idag for å få kroppen i gang. Er på den andre nå, men jeg kjenner at energien glimter med sitt fravær. Det kommer seg nok...men seine kvelder/netter og tidlige morgener gjør noe med meg. Har den siste kveldvakta ...

Av Rosa - 27 augusti 2009 13:46

Jada...kjolen ble ferdig den...og den passet til snuppa tilogmed : )) Ganske så fornøyd med meg selv nå må jeg si. Og øvelse gjør vel mester...så neste kjole får sikkert ENDA finere sømmer ; ) Med kantebånd og greier... Dere som KAN sy hadde sikkert...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards