Direktlänk till inlägg 10 september 2009

Jeg må gå i tenkeboksen

Av Rosa - 10 september 2009 20:56

Bloggagratis har gjort om hele oppsettet på hjemmesiden sin. Og jeg kan vel trygt si at jeg IKKE liker forandringen. Så...mens jeg tar litt brød ristet i oliven og aioli...

  

...går jeg i tenkeboksen. Enten legger jeg ned hele bloggen eller så starter jeg den opp igjen med en annen adresse. Må bare kjenne etter om jeg orker å begynne helt på nytt : (





 
 
Tant Grön

Tant Grön

10 september 2009 21:44

NEEEEEEEEEEEEEEEEj, inte sluta!!! Så krångligt är det ju inte, amn laddar upp bilder och skriver precissom vanligt, bara det att det ser lite annorlunda ut, inte behöver du lägga ner inte.

Fast det är ju ditt beslut förstås :-)

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

 
Hege

Hege

10 september 2009 22:49

Neiånei! Du må ikke slutte! Jeg kan absolutt anbefale blogspot/blogger - og ikke minst Windows Live Writer (gratis nedlastbart program som automatisk "overfører" til bloggen med store, fine bilder). Håper du forblir her i bloggverdenen!

God helg!

http://www.detlillegulehuset.blogspot.com

 
Maria

Maria

12 september 2009 08:32

Hoppas att du väljer att stanna kvar! Tycker så mycket om att läsa din blogg!
kram

http://galtoroad

 
j e n n y

j e n n y

12 september 2009 11:34

Nej men Rosa då! Inte sluta blogga!! Byt till blogspot som jag har så ska du få en gratis lektion nästa gång vi jobbar tillsammans!! ;)

http://projectathome.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosa - 12 september 2009 21:30

...og ønsker velkommen på ny adresse. Ja, så bestemte jeg meg for å fortsette å blogge, men flytte litt på meg.Har knotet meg gjennom litt prøving og feiling, men tror det skal bli bra jeg : ) Håper dere følger med meg til cafelatter.blogspot.com...

Av Rosa - 4 september 2009 22:59

Tenk!! Og det ble SÅ bra : )) Ja kjolen altså...som jeg tror jeg har nevnt før... Her er arbeidet i full gang en sen kveld ; ) Jeg har heklet, også har min venninne sydd. Grei fordeling spør du meg... I full jobb på den nye flotte symaskinen : ) De...

Av Rosa - 3 september 2009 08:40

Det må nok mer en èn kopp kaffe til idag for å få kroppen i gang. Er på den andre nå, men jeg kjenner at energien glimter med sitt fravær. Det kommer seg nok...men seine kvelder/netter og tidlige morgener gjør noe med meg. Har den siste kveldvakta ...

Av Rosa - 27 augusti 2009 13:46

Jada...kjolen ble ferdig den...og den passet til snuppa tilogmed : )) Ganske så fornøyd med meg selv nå må jeg si. Og øvelse gjør vel mester...så neste kjole får sikkert ENDA finere sømmer ; ) Med kantebånd og greier... Dere som KAN sy hadde sikkert...

Av Rosa - 26 augusti 2009 11:02

Det er deilig at skolen har begynt. Bare deilig. Føler at jeg får mer kontakt med ungene igjen. Rutiner ER bra : ) De sovner slitne om kvelden i normal tid...deilig å slippe og mase, og dermed MYE hyggeligere stemning i huset. Vi sitter sammen og gj...

Skapa flashcards