Direktlänk till inlägg 26 augusti 2009

Rubrik saknas

Av Rosa - 26 augusti 2009 11:02

Det er deilig at skolen har begynt. Bare deilig. Føler at jeg får mer kontakt med ungene igjen. Rutiner ER bra : )

De sovner slitne om kvelden i normal tid...deilig å slippe og mase, og dermed MYE hyggeligere stemning i huset.

Vi sitter sammen og gjør lekser...litt krangling blir det jo, men det hører liksom til leksene her i huset ; ) ( litt temperanment på alle )

Frokost sammen og matpakkesmøring...det er hverdagslykke og litt av en happening...hvis man ikke er alt for storforlangende da ; )


Men alt dette er så klart lettest gjennomførbart når jeg har fri. Og det har jeg denne uken. Og da blir det jammen litt tid til egenpleie også, mens de er på skolen.

Jeg har dratt rett på treningssenteret og tatt et par skikkelige treningsøkter de to foregående dagene...men idag utsetter jeg treningen til i kveld, og dro rett hjem igjen. Lagde en kaffe latte, tente lys...satte på halleluja-guttene og fortsatte på kjoleprosjektet mitt.

Jeg vet...jeg har ikke nevnt det før...men det er fordi jeg jo egentlig ikke kan sy ; ) Men jeg vil så gjerne. Også ville jeg vente til jeg så om det kunne bli et ok resultat. Og det tror jeg nå : )) Jeg tror tilogmed min gode venninne Lille Lime kan komme og se på sømmene. I hvertfall de fleste ; )


 
 
kardemomme

kardemomme

26 augusti 2009 18:19

hei du :))Nå har jeg kost meg masse med bilder hos deg! Nydelige bilder fra Kvitfjell altså! Fjellet er fantastisk på denne tiden av året! Gratulerer med 12 åringen forresten :)Og gratulerer med søt liten 1 klassing! Kan tenke meg det var stas å bli SÅ stor jente :))
Dessuten må jeg få gratulere med DEN store terrassen..Herlighet så deilig med så mye plass da..Sydd har du også gjort ser jeg..Huff så tregt det går på hobbyrommet mitt for tiden. Kveldene er altfor korte altså :)Her er et lite tips forresten: Hvis du tar en titt i Dagbladet førstkommende søndag kan det jo hende at du ser noen kjente ;)Skummelt å miste anonymiteten min men gjort er gjort..Klemmer fra en litt nervøs Kardemomme :)

http://husetvedbekken

 
Maria

Maria

27 augusti 2009 08:51

Jag är enig med dig att rutiner är bra. Vi har precis kört igång med nya rutiner nu efs lilleman har börjat på dagis med. Längtar tills rutinerna har kommit i ordning ordentligt så jag får leva med mina barn istället för att få livet att fungera :)

http://galtoroad

 
Ingen bild

Rosa

29 augusti 2009 10:15

Kardemomme...å såpass ja...gleder meg til å lese Dagbladet ; )

Maria...ja det gjør ALLT mye lettere, når man har litt overskudd til å kose seg også i hverdagen : )

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosa - 12 september 2009 21:30

...og ønsker velkommen på ny adresse. Ja, så bestemte jeg meg for å fortsette å blogge, men flytte litt på meg.Har knotet meg gjennom litt prøving og feiling, men tror det skal bli bra jeg : ) Håper dere følger med meg til cafelatter.blogspot.com...

Av Rosa - 10 september 2009 20:56


Bloggagratis har gjort om hele oppsettet på hjemmesiden sin. Og jeg kan vel trygt si at jeg IKKE liker forandringen. Så...mens jeg tar litt brød ristet i oliven og aioli...    ...går jeg i tenkeboksen. Enten legger jeg ned hele bloggen eller så s...

Av Rosa - 4 september 2009 22:59

Tenk!! Og det ble SÅ bra : )) Ja kjolen altså...som jeg tror jeg har nevnt før... Her er arbeidet i full gang en sen kveld ; ) Jeg har heklet, også har min venninne sydd. Grei fordeling spør du meg... I full jobb på den nye flotte symaskinen : ) De...

Av Rosa - 3 september 2009 08:40

Det må nok mer en èn kopp kaffe til idag for å få kroppen i gang. Er på den andre nå, men jeg kjenner at energien glimter med sitt fravær. Det kommer seg nok...men seine kvelder/netter og tidlige morgener gjør noe med meg. Har den siste kveldvakta ...

Av Rosa - 27 augusti 2009 13:46

Jada...kjolen ble ferdig den...og den passet til snuppa tilogmed : )) Ganske så fornøyd med meg selv nå må jeg si. Og øvelse gjør vel mester...så neste kjole får sikkert ENDA finere sømmer ; ) Med kantebånd og greier... Dere som KAN sy hadde sikkert...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards