Alla inlägg under februari 2009

Av Rosa - 28 februari 2009 19:57

Ja det var det osloturen vår ble til : ) Shopping og sånt ble det ikke noe av... Vi startet på Fridays med litt lunsj og en øl i godt selskap. Satt en stund, men så blir særlig jeg rastløs...så da bar det videre til en cafe/pub jeg fikk anbefalt. Tullins på Holbergs plass. Veldig koselig sted. Ingen like stoler og bord og passelig gammel stil på interiør og pynt. Og forresten, verdens mest vimsete servitør...men hun var så blid og søt så det var bare moro : )

Så skulle vi møte våre gamle kollegaer på Churchill...men der var det mørkt gitt. Antagelig nedlagt...eller under oppussing eller noe...så det ble Andys istedet. Så vidt mannen ville bli med inn da...for det er visst Liverpool-puben i oslo... ; ) Heia ManU..he he...

Dagen endte på Santinos restaurant. Deilig pasta og morsomt å møte igjen folk det er lenge siden man har sett : ) Så praten gikk...og tiden også, og siden siste toget gikk hjem 22:57 så var det bare å komme seg til stasjonen da maten var spist.

Men jeg lærte hvordan jeg kunne ta svart/hvitt bilder da...som dere ser : )Lykke... Og mens vi var inne på fotoopplæringen, ba jeg ham om å vise meg hvordan jeg kunne ta fine bilder av månen. Men det var linsa det kom an på fikk jeg beskjed om...og dessuten så finnes det bilder av månen på internett ; )

He he...tørr engelsk  humor... : ) : )


Av Rosa - 27 februari 2009 11:22

FREDAG!!! Jippi...fri og helg...

Har enda ikke hørt noe om jobben, og nå begynner jeg å få litt dårlig feeling rundt det. Men men...tenker ikke mer på det nå...Oslotur står for døren: ) Har vært og gjort unna dagens treningsøkt, så en tur innom dusjen nå så er jeg klar.

Det er knallvær idag også, så mannen og jeg drar innover for å gå og titte litt på folk og sånn...kanskje shoppe litt... før vi skal møte eks-kollegaer til middag i kveld. Blir VELDIG hyggelig vet jeg : )


Av Rosa - 26 februari 2009 13:55

Det er varmegrader...solen skinner inn på møkkete vinduer, men det er bare  et vårtegn ; )...

Huset er vasket og det skinner...bortsett fra vinduene...og nå er jeg på tur på jobb.

Bare veier, fleecejakke på og SOLBRILLER. Da kan det ikke bli bedre. Har HELE våren og sommeren og se fram i mot.

Av Rosa - 24 februari 2009 01:00

Sitter her i mørket...og det er HELT stille. Bare suset fra pcen. Visste egentlig ikke at det suste fra pcen...har vel aldri vært mulig å høre det : ) Det er ALLTID andre lyder i huset. Må egentlig legge meg...men er ikke trøtt....også er det så stusselig å legge seg alene, det er nte natta på rad ; ) ...mannen har nattevakter....

Så blir jeg  liksom bare sittende her da. Lysene avslått og med et lite glass rødt...og pcen da....

Litt deilig er det jo da... ; ) 

God natt alle sammen....og la oss håpe på en like fin VÅRdag i morgen : )

Av Rosa - 23 februari 2009 12:07

...ang jobben. Det var ikke tatt noen avgjørelse : ( Får smøre meg med tålmodighet

...for det er jeg jo så kjempegod på ; 0)


Solen skinner idag og det er så deilig med litt lys og varme etter bare snøvær og grått nå i lange tider. Det gir litt smak av vår...selv om det er en meter med snø ute... : )

Av Rosa - 22 februari 2009 19:48

Ble brått usikker på hvordan det skrives, men dere skjønner vel sikkert. Det er jeg som er bortskjemt denne gangen....etter lange vakter på jobb både i går og i dag...har svigermor lagd mat til hele hurven, og meg med. I dag var det pinnekjøtt med kålrotstappe som sto og ventet på meg når jeg kom hjem...: )

Fantastisk...

Ja også holdt jeg på å glemme...Rommet til snuppa har jo blir så og si klart mens jeg har jobbet... Skal ta bilder og vise dere i morgen tror jeg...

Av Rosa - 22 februari 2009 06:08

Har litt tid til å surfe gjennom noen nettsider da jeg jobber helg...og denne fant jeg i går : )

Sjekk det kule froskemotivet!!!!

Fins i stoff... og TAPET ; 0) Den koster bare den nette sum av kr 840,- pr kvadratmeter.... : ( Kanskje ikke HELT i min prisklasse ; )


Av Rosa - 20 februari 2009 09:03

Langfri er over og jeg går på lang helgejobbing. Men...forrige fredag var jeg på intervju til en ny stilling på jobben.

Håper å få svar på det i dag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards