Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Rosa - 4 augusti 2009 11:16

Vi har vært på tur til nordvestlandet, ungene og jeg. Noen venner av oss flyttet dit i fjor, og først nå fikk jeg tatt meg såpass sammen at vi fikk reist til dem. Det er vel ingen hemmelighet nå at jeg ikke liker å fly, så vi bestillte togbilletter og dro oss avgårde. Istedet for en flytur på 55 minutter, besto turen vår av først en 3,5 timers tur herfra til Dombås. Byttet tog...og etappe to gikk gjennom Romsdalen til Åndalsnes. Tok 1,5 time. Derfra var det buss til Molde som tok litt over 1 time...og der ble vi hentet i bil og kjørte 1 time til Averøy. Så reisen vår tok ca 7 timer istedet...men for en FANTASTISK tur.

Nå skjønner jeg at folk fra HELE verden kommer for å se norsk natur. Det må være noe av det vakreste : ))

Fra togvinduet gjennom Romsdalen...

Romsdalen

Brua dere ser heter Kylling bru. Ett utrolig byggverk av en bru. Bygget stein for stein : )

Hva kan man si...

Det var nesten som en guidet tur gjennom hele dalen...men husker desverre ikke halvparten av navnene på fossefall og bruer ; )




Trollveggen!!

De tre toppene på fjellet i midten heter noe sånt som Biskopen, Kongen og Dronningen...

Sånn var været HELE veien...rett og slett PØSREGN : )) Men men...vi koste oss med lesestoff, hekling og musikk : )




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards