Alla inlägg under oktober 2008

Av Rosa - 29 oktober 2008 20:01

Den andre strømpa er ferdig...og det er jo godt det ikke er så mange tråder å feste.... ; (

Av Rosa - 29 oktober 2008 18:26

Det har kommet masse snø, og ungene elsker det. De har vært ute og akt : ) Det kom akkurat en kommentar nå fra tutta..:.åhåå jeg håper det er snø i morra også... : )

Av Rosa - 27 oktober 2008 20:32

...men denne er noe for seg selv!!


Av Rosa - 27 oktober 2008 19:56

Å så deilig det er å være ferdig med nattevakter for denne gang. Nå er  ungene i seng og jeg sitter og strikker, hører på musikk og blogger og...he he, alt på en gang....

I forrige uke var jeg på kaffebesøk...eller det var faktisk kakao da...hos en eks-kollega. Har nesten ikke snakket med henne siden jeg sluttet der i januar. Men det var ikke mindre koselig av den grunn : )

Skravla gikk også fikk vi egen privat konsert av 4åringen hennes i tillegg. På bassgitar!! Er vi heldig eller...; )

...og jeg hadde med kamera...

...og spurte pent, tror jeg, om jeg kunne få ta bilder av hjemmet hennes...

...for det er et så gjennomført koselig "romantisk" innredet hus...





Av Rosa - 25 oktober 2008 15:11

Det er ordentlig grått!! Ikke at det gjør så mye for min del...jeg har sovet siden åtte allikevel...men mannen og ungene har vært på fotballkamp, og det tror jeg ble en kald fornøyelse : (

Nå bare lader jeg opp til ny nattevakt...

Av Rosa - 23 oktober 2008 21:56

Henge opp bilder kan bli et stort prosjekt det ; ) Svigermor har mange barn og dermed også mange barnebarn. Og sånt blir det bilder av!! Idag skulle de opp på veggen...og vi var ikke mindre enn 4stykker til å henge dem opp!! En til å måle...en til å sette merke...en til å se så det blir rett...og den fjerde til å være håndlanger...he he... Noen som har sett 2gode naboer?!? Det ble litt sånn...hvor vanskelig kan det være liksom? Men det ble bra da, og alle bildene kom opp...


Av Rosa - 22 oktober 2008 20:34

Den ene strømpen er ferdig...og den ble jo bra. Men nå som den er ferdig er det SÅ kjedelig å begynne på en lik ; )

En del tråder å feste enda da men...

...og ja, hælfelling er MYE  lettere på norsk ; )

Av Rosa - 22 oktober 2008 08:25

Her er det stemning om morgenen skal jeg si : ) Det er ingen som skal si at det er noen morgengretne her i huset nei. Gutta står opp først...også våkner jeg av dem! De leker og synger og bråker jo en del, men siden det er i godt humør er det jo i grunn HELT greit : )

Og så når latten min er laget kommer vesla ned trappa og må ha en giga kos! Så er hun i gang...med gutta...

Disneyshannel...ordne gymtøy...leke med kattene...spise frokost...lage te

...ja ja de stille morgenene kommer vel tidsnok...får kose meg med disse i noen år til ; )

Stakkar...han her har kastet inn hånkledet...venter nok bare på at gutta skal gå på skolen, så han kan få litt fred ; )

Skapa flashcards