Direktlänk till inlägg 4 september 2009

Vi ble ferdig

Av Rosa - 4 september 2009 22:59

Tenk!! Og det ble SÅ bra : )) Ja kjolen altså...som jeg tror jeg har nevnt før...

Her er arbeidet i full gang en sen kveld ; ) Jeg har heklet, også har min venninne sydd. Grei fordeling spør du meg...

I full jobb på den nye flotte symaskinen : ) Den skal vi ha mye moro med når vinteren setter inn. Sy og brodere og jeg vet ikke hva : )

Nå legges siste hånd på verket. Med hekleblomster og perler...

FERDIG!!! Og så fornøyd vi ble : D

Litt detaljer må det være...

Kos deg på festen : )

P.S Synd jeg ikke rakk å hekle slips til mannen... ; )


 
 
Ingen bild

mannen

5 september 2009 09:03

Kjolen ble kjempefin!!
Ellers går det greit at du ikke rakk å hekle slipset. :)

 
Maria

Maria

5 september 2009 13:39

Vilken fantastisk klänning!

http://galtoroad

 
Ballerina

Ballerina

26 september 2009 21:36

Fantastisk kjole!
Strikket selv en overdel jeg tenkte å sy skjørt på i sommer,
nå ble jeg inspirert til å fortsette; tusen takk !

http://livetpalandet.blogg.no

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosa - 12 september 2009 21:30

...og ønsker velkommen på ny adresse. Ja, så bestemte jeg meg for å fortsette å blogge, men flytte litt på meg.Har knotet meg gjennom litt prøving og feiling, men tror det skal bli bra jeg : ) Håper dere følger med meg til cafelatter.blogspot.com...

Av Rosa - 10 september 2009 20:56


Bloggagratis har gjort om hele oppsettet på hjemmesiden sin. Og jeg kan vel trygt si at jeg IKKE liker forandringen. Så...mens jeg tar litt brød ristet i oliven og aioli...    ...går jeg i tenkeboksen. Enten legger jeg ned hele bloggen eller så s...

Av Rosa - 3 september 2009 08:40

Det må nok mer en èn kopp kaffe til idag for å få kroppen i gang. Er på den andre nå, men jeg kjenner at energien glimter med sitt fravær. Det kommer seg nok...men seine kvelder/netter og tidlige morgener gjør noe med meg. Har den siste kveldvakta ...

Av Rosa - 27 augusti 2009 13:46

Jada...kjolen ble ferdig den...og den passet til snuppa tilogmed : )) Ganske så fornøyd med meg selv nå må jeg si. Og øvelse gjør vel mester...så neste kjole får sikkert ENDA finere sømmer ; ) Med kantebånd og greier... Dere som KAN sy hadde sikkert...

Av Rosa - 26 augusti 2009 11:02

Det er deilig at skolen har begynt. Bare deilig. Føler at jeg får mer kontakt med ungene igjen. Rutiner ER bra : ) De sovner slitne om kvelden i normal tid...deilig å slippe og mase, og dermed MYE hyggeligere stemning i huset. Vi sitter sammen og gj...

Ovido - Quiz & Flashcards