Alla inlägg under september 2009

Av Rosa - 12 september 2009 21:30

...og ønsker velkommen på ny adresse.

Ja, så bestemte jeg meg for å fortsette å blogge, men flytte litt på meg.Har knotet meg gjennom litt prøving og feiling, men tror det skal bli bra jeg : )

Håper dere følger med meg til cafelatter.blogspot.com


Av Rosa - 10 september 2009 20:56

Bloggagratis har gjort om hele oppsettet på hjemmesiden sin. Og jeg kan vel trygt si at jeg IKKE liker forandringen. Så...mens jeg tar litt brød ristet i oliven og aioli...

  

...går jeg i tenkeboksen. Enten legger jeg ned hele bloggen eller så starter jeg den opp igjen med en annen adresse. Må bare kjenne etter om jeg orker å begynne helt på nytt : (





Av Rosa - 4 september 2009 22:59

Tenk!! Og det ble SÅ bra : )) Ja kjolen altså...som jeg tror jeg har nevnt før...

Her er arbeidet i full gang en sen kveld ; ) Jeg har heklet, også har min venninne sydd. Grei fordeling spør du meg...

I full jobb på den nye flotte symaskinen : ) Den skal vi ha mye moro med når vinteren setter inn. Sy og brodere og jeg vet ikke hva : )

Nå legges siste hånd på verket. Med hekleblomster og perler...

FERDIG!!! Og så fornøyd vi ble : D

Litt detaljer må det være...

Kos deg på festen : )

P.S Synd jeg ikke rakk å hekle slips til mannen... ; )


Av Rosa - 3 september 2009 08:40

Det må nok mer en èn kopp kaffe til idag for å få kroppen i gang.

Er på den andre nå, men jeg kjenner at energien glimter med sitt fravær. Det kommer seg nok...men seine kvelder/netter og tidlige morgener gjør noe med meg.

Har den siste kveldvakta i dag (før helg) og til den har jeg tenkt å lade opp med en pilates time. Har aldri prøvd det før...så det blir spennende. Jeg har noen dvder i hylla om pilates, men de gjør lite nytte for seg der de står ; )


Ellers så hekler jeg da...hver ledige stund. Hekler litt mens jeg skriver også ; ) 


En venninne og jeg har gitt oss ut på et litt morsomt prosjekt. Jeg har heklet brystparti til en kjole, mens hun syr på stoff under. Og nå MÅ veska til denne kjolen bli ferdig før i morgen : S  for kjolen skal brukes på lørdag... Er VELDIG spent på resultatet : ))


Ellers er høsten kommet for fullt. Den er her med samme begredelige vær som sommeren kunne by på...men nå er det liksom greit. Det er noe helt annet at det det regner og blåser i september, enn at det gjør det i juli og august. Jeg kunne veldig gjerne tatt litt mere sol og varme, men men...

Har tenkt oss på fjellet igjen i helgen...og da håper jeg faktisk på at høstfargene har kommet : ) Det blir lange turer, god mat stearinlys og rødvin. Og da er nok batteriene ladet igjen før en ny hektisk uke med hverdag : )

(bildet er lånt fra nettet)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards