Alla inlägg under juni 2008

Av Rosa - 26 juni 2008 22:49

...med en kollega  : ) Hadde store planer om både den ene og andre butikken vi skulle innom...men det ble bare èn! Indiska : ) Også spiste vi middag... Det var igrunn på kafeen  vi brukte mest tid...veldig koselig!

Vi var på Bacchus på Kirkerista midt i Karl Johan. Bra stemning og kjempegod mat!



Dette spiste jeg...wokede grønnsaker med fetaost...Mmmm


 ...kyllingburger med avokado til kollegaen min : ) så ikke så ille ut det heller ; )

Verdens mektigste kake til dessert ; ) Kahlua kake...godt med svart kaffe til så tung kake

...og nyydelig ostekake


Dette bildet har jeg lånt fra hjemmesiden deres. Stemning ikke sant?

Av Rosa - 25 juni 2008 21:38

Jeg tenner ikke ett, men mange!! Det ligner lysmesse hjemme hos hos når jeg setter igang. Dette er jo stort sett på høsten og vinteren, men været har vært skremmende likt den årstiden i det siste så...lys blir det : )








Av Rosa - 25 juni 2008 21:07

Jeg tror jeg alltid har drømt om å bo på et småbruk. Stort sett alltid har det vært for dyrt...for mye dyr...eller jordbruk tilhørende : ) Vil jo ikke ha jobben ; ) bare stemningen og kosen.  Jeg og ungene var på et sånt sted denne helgen. Tok noen stemningsbilder...






Av Rosa - 25 juni 2008 17:59

Nå er jeg på oppadgående igjen : ) Helt utrolig hvor mye pms kan påvirke en. Hvertfall meg! Men det positive er jo at det går over. Jeg forblir ikke så tiltaksløs og grinete. tenk, JEG fikser ikke at det er rotete hjemme...men jeg orker ikke å gjøre noe med det heller da...blir bare sur fordi det er sånn, he he...stakkars mann og barn...som må omgås meg i disse periodene.

Men nå bra! Kjenner at overskuddet er tilbake. Nå drar jeg for å trene!!!!


Av Rosa - 22 juni 2008 20:44

Jeg er alene enda en liten stund...ungene sovnet tidlig i kveld...og jeg syns det er skikkelig stusselig. Været er trist, formen er uggen...ja i det hele tatt liksom : ( Men det gjelder jo å gjøre det beste ut av det da forsåvidt...så nå har jeg tent lys...

...et glass rødvin også tenkte jeg å finne fram boka jeg driver med. Da blir kanskje ikke kvelden så ille allikevel : )


Kos

Av Rosa - 21 juni 2008 21:22

Igår var jeg og kjøpte en flaske vin på polet, og den kjøpte jeg kun ut fra etikken. Den var så koselig...

 ...og den var god også faktisk : )

 Til lagde jeg nachos med ost (type Port Salut) og en skive champignon oppå...også stekes de i ovnen i ca 5 min.

Kjempegodt!!!



Av Rosa - 20 juni 2008 23:21

Vi har virkelig hatt vær her i dag. Vi dro til et annet senter for å kjøpe klær til eldstemann...også må man jo ha mat. Dette var været når vi satt ute og spiste



...helt fantastisk...fikk nesten litt sånn lysterapi : ) he he...men det varte jo ikke så kjempelenge... Kom hjem til dette...



...begynner å bli klar for litt mer sommer nå kjenner jeg...men istedet

kommer dette... ; )



JA det er snø!!..eller hagl da...og ikke lite heller!!! Jeg blir nesten i ekstase igjen. Det var så kult ...himmelen bare åpnet seg...

Vi kledde på oss varme klær og regntøy...for mellomste skulle nemlig spille fotballkamp! Både han og jeg løp ut i bilen...3meter og søkkvåte.. : ) Det kaller jeg vær det... Og det beste av alt var jo at sola sto høyt igjen mens de spilte en kjempe kamp! ( Tapte bare 3-11...er ikke så godt vant nei... : ) )



...begynner å bli klar for mer sommer n

Av Rosa - 20 juni 2008 23:00

5 åringen min er og blir nok en skikkelig shoppoholiker. Jeg har hatt fri idag, og hun visste at gutta hadde siste skoledag og var tidlig ferdig, så hun syns hun hadde rett på en fridag hun også. "Vi kan jo dra på senteret mamma..." sa hun...og jeg smelter : ) Så vi dro på shopping! Jeg er da IKKE shoppoholiker!!! Hater det, men hun fikser sjøl. Finner fram og ordner opp. Jeg trenger egentlig bare dra bank kortet jeg : ) Her er det hun fant :


Nye sko, veldig søte også var de på salg...det liker mor : )


Retro shortsdress...skikkelig kuul...den skulle hun spare til hytta : ) for der er det sol! Får håpe hun har rett!


 ...og ny badedrakt MÅTTE hun bare ha altså : )...



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards