Alla inlägg under juli 2008

Av Rosa - 31 juli 2008 10:14

Hadde store planer om å ta storrydding av huset nå på formiddagen...men siden solen er på plass igjen, tusler jeg heller ut på terassen med latten min og det siste ermet på genseren... Har jo fri i morgen...jippii...så det blir husvask da i stedet... : (


Av Rosa - 30 juli 2008 12:14

Etter en dusj nå så føler jeg meg som et nytt menneske. Har vært ute og løpt en laang tur. Skikkelig deilig, stille og rolig i skogen, fuglekvitter og kvister som brekker : ) ...og mitt pust og pes og flystøy...en salig blanding av lyder med andre ord ; )Det er  fortsatt varmt, selvom tordenværet i natt rensket opp ganske bra, så jeg var vel det man kan kalle gjennomsvett når jeg kom hjem. Følte at jeg svettet bort en masse kilo...men gjorde jo ikke det ; ) Det skal visst desverre litt mer til enn ÈN sånn skikkelig løpetur... : )

Men jeg fikk gnagesår på begge beina...det er vondt og skikkelig irriterende...også så store!! Trur aldri jeg har sett så store gnagesår...he he jo jeg har vel det...men litt sånn småvondt lell... : )



Av Rosa - 30 juli 2008 00:46

...legge ut dette før jeg tok kvelden. Ble sittende litt med rødvinen min og surfe. Fant denne nettbutikken, med bla disse emaljeskiltene : ) : )

Og veldig mye annet fint også.


Av Rosa - 30 juli 2008 00:19

Har hatt et helt fantastisk vær her i kveld!!!! Det er så himmelen lever sitt eget liv.

Da jeg kjører hjem fra jobb, på motorvegen...ser jeg lyset, he he...lynet lyset opp alt!!! også blir det helt svart. Det slår ut gatelykter og alt annet lys i nærheten. Helt rått. Og lynblitsene går over hele himmelen. Det er litt sånn som på tegnefilm...det hele virker liksom litt overdrevent...

...fra tropevarme til dette...

...eller det forresten ganske varmt enda da...

...det er litt sånn skrekkblandet fryd... Det er så fascinerende og samtidig er det litt småskummelt : ) Passer helt supert å sitte inne og se på det og drikke et glass rødvin...


Og forresten...det er IKKE lett å fange lyn på kamera...!!!



Av Rosa - 29 juli 2008 13:04

Ja, det ble vafler til frokost idag. Mannog barn var nemlig ute og kjøpte nytt toastjern igår...og da ble det et kombinert vaffel/toast jern. Da måtte det prøves til frokost...siden jeg jobber i ettermiddag og kveld : ) Og jeg må da si at vi har de kuuleste vaflene jeg har sett...

...og ja, de smakte mye bedre enn vanlig også ; )

Av Rosa - 28 juli 2008 10:44

Det er superdeilig at det er så varmt, men det var i hotteste laget for trening...så nå er det et par timer med intens soling før jeg skal på jobben : )

Av Rosa - 27 juli 2008 21:38

Det er stort sett snuppa i huset som får nye klær. Det er så mye fint å kjøpe...og hu elsker klær ( hvis man ser bort fra at hun helst skulle gått uten da ), hu kjøper t.o.m kjoler istedet for leker hvis hu får velge... Men det må være kjoler! Bukser går hu ikke i!! Men tights kan gå an, for da kan man ha kjole...les tunika...utenpå : )

Dette kjøpte jeg via frk-pedersen`s nettbutikk...

Sjekk den kuule detaljen på kjolen : )

Av Rosa - 27 juli 2008 21:30

Jeg har jobbet hele helgen og det har gått hardt ut over plantene mine... Særlig tomatplanten ser fryktelig tørst ut.

...den har vokst seg ganske så stor og fin i løpet av sommeren, men det er ikke èn tomat på den...!! Nå fikk den masse vann og da kom det sånn deilig lukt...sikkert fordi snuppa helte vann over bladene... Jeg skulle så ønske at det kunne komme NOEN tomater på den i hvertfall, det er så spesielt godt med selvplukkede...men inntil videre får jeg spise de kjøpte ; )


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards