Alla inlägg den 19 juli 2008

Av Rosa - 19 juli 2008 22:23

Så når vi ikke kunne holde på ute mer...var det jo like greit å begynne med middagen... Mat må man jo ha : )

Prøvde meg på noe nytt i dag...Vi skal snart på ferie til Spania og tenkte det var greit med en forsmak; ) Så det ble Paella

Har jo ikke sånn ordentlig panne...tror det er MÅ HA når vi drar til spania

...men det ble faktisk kjempegodt!!! Og oppskriften jeg brukte var til 10 personer så vi har mat i flere dager, he he


Av Rosa - 19 juli 2008 22:12

Jeg har så lyst til å sitte ute på terassen selv om det regner! For det regner jo hele tiden virker det som. Det gjør jo ikke det, men det er liksom ikke noe system på sommeren. Det er dødsvarmt et par timer, også er det om å gjøre å få inn puter og alt det andre jeg har dratt ut, for da kommer regnet plutselig. Så idag startet jeg på terasse omøblering...eller mannen min da, jeg må jo ta bilder tross alt ; )

Sånn så den ut da vi begynte...


Da har vi fått fjernet møblene...gjenstår bare å få løs den benken som står der. Der fikk jeg trumfet gjennom ved forrige prosjekt. Da skulle det bli utekjøkken...men det ble med tanken...

Her har vi begynt å stable paller...som skal bli sofa : ) Det er nemlig et lite tak over der...over benken som sto der...og da tenkte jeg at det kanskje var så tett at det går å sitte/ligge der uten å bli våt...

Men lengre enn dette kom vi ikke for da kom regnet...IGJEN...

Av Rosa - 19 juli 2008 22:05

...men nå er det bestemor som skal strikke. Fant en kjempesøt jakke til snuppa i et ukeblad. Den skulle i følge mønsteret være hvit med noen blomster på...

Dro idag og kjøpte garn, og det ble type grått istedet for hvitt og fine farger til blomstene og stripene...

 ...og når det er ei lita prinsesse som skal ha jakke, passer det vel bra med prinsesseknapper : )



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards