Alla inlägg den 13 juli 2008

Av Rosa - 13 juli 2008 09:11

Vi fikk servert tyrkisk te i går kveld...under volleyball kampen. Godt med litt varmt å drikke når solen ikke varmet mer. Sklikkelig godt...har aldri smakt det før... Den vi fikk var med eplesmak, men den er visst også å få med pæresmak og jordbær smak. Og man trenger ikke dra til tyrkia for å kjøpe heller ; ) den selges på Keiser`n... Må nok ta turen innom der idag...


Og se de lekre glassene vi fikk teen servert i...


...de er IKKE kjøpt på Keiser`n ; ) De hadde hun kjøpt i tyrkia...eller noe...husker ikke helt. (Du får rette meg hvis du leser dette og jeg tar feil)


...de hører til oppå dette brettet her...

Flott ikke sant?

 Et par små skjeer med tepulver og fyll på med vann...og når vannet kan helles fra en gammel bulkete kanne : ) (som forøvrig ble VELDIG varm med varmt vann i) blir det skikkelig stemning : )


Yngste sønnen min som prøvesmaker...skeptisk...men han syns det var godt : )


Av Rosa - 13 juli 2008 08:49

Å Gud hjelpe meg så støl jeg er!!!!!!!!!!!! Og jeg er fryktelig spent på å se formen til mannen min når han står opp, he he ..han klarte så vidt å karre seg i seng i natt....og det kun pga bruk av muskler som ikke har vært brukt på altfor mange år : ) : )

Av Rosa - 13 juli 2008 00:15

Så moro det er å leke. Eller egentlig er det jo dødsalvor da...det er jo tross alt konkurranse, he he...

Var bedt til den gården jeg blogget om for en stund siden. De har lager beach volley-ball bane bak huset. Helt rått!!!

Fant ut at det sikkert er 15 år siden sist jeg spilte volley...og jeg var skikkelig nybegynner i første match i kveld!!! Men jeg har bittelitt konkurranse instinkt ; ) så i andre match var jeg med...

Det skal sies at jeg hadde nok halve banen (sanden) innafor buksa når jeg dro derfra...man må jo gi alt!! ...og du verden så sliten jeg er : )

Måtte tilogmed få ispose på armen min...he he...toppidrett...

I pausen var det øl og vin så det er nivået idretten vår...passer meg perfekt

Også bygde de minste sandslott på siden...kan det bli bedre....?

 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards