Alla inlägg den 26 juli 2008

Av Rosa - 26 juli 2008 21:04

En av grunnene til at jeg hadde lyst til å starte blogg, var for å skrive ned alle morsomme og vittige ting ungene kom med. Men nå føler jeg liksom at det er å utlevere dem litt når jeg gjør. Ikke er jeg så sikker på om det er så mange andre enn meg som syns det er så interessant å lese om det heller...

Men nå har jeg nå spurt om lov, og selv om andre ikke gidder lese det, har i hvertfall jeg skrevet det for min egen del...til de gangene jeg trenger sitater eller hendelser som de har sagt eller gjort...


 Denne gangen var det nemlig bare eldstemann og jeg som hadde stått opp...vi hadde satt oss ute. Jeg strikket og ventet på at legesenteret skulle åpne og sønnen min lå i utesofaen og koste med kaninen.

Da hører jeg at svigermor åpner verandadøra si og jeg sier:


" Nå har bestemor stått opp...."

..."hæ..." sier 11åringen min..."med bestefar...?"

"neeei, vet ikke...jeg hørte bare at bestemor har stått opp..."

"Åå...jeg trudde du sa at bestemor hadde SLÅTT opp..."


: )  : ) : )


Jeg fikk meg en skikkelig god latter så tidlig på morgenen!! : )


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards