Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Rosa - 11 juli 2008 16:23

 Er det virkelig mulig!? Ingenting kan gå knirkefritt. Det MÅ liksom skje noe når vi skal gjøre noe...


Når vi skulle bygge på inngangspartiet vårt for noen år siden, rev vi av den gamle panelen og sånt som hører til. Da var det sånn husmidd i bærebjelkene...dvs at vi måtte bytte de ut og dermed ble det ikke noe utbygg gitt... Det tok for mye av både tid og penger... ; )


Når vi begynte å grave ut rundt huset vårt for å bygge på...datt kjellerveggen på huset vårt ut. Hele veggen!! Så man sto utenfor og så rett inn i rotet vårt i kjelleren ; ) Merkostnad så klart for å mure opp ny vegg før vi kunne fortsette å grave.


Idag tidlig kom graverne tilbake for å gjøre seg ferdig rundt huset. Fylle inntil og planere for garasje.

Når jeg kom fra trening : ) var de ferdige og det var så fint og flott. Det så så ryddig ut liksom. Jeg kjører inn og parkerer utenfor huset og hører et dunk, og regner med at jeg kjører på en leke eller noe...det skjer nemlig ofte, he he...

Men glemmer det like fort som det skjedde...

Så står mannen opp ( har sovet pga nattevakt...bruker ikke å sove til langt på dag altså...) ut for å kjøre et lass på søppelfyllinga. Det går vel en halv times tid...så kommer han inn og sier at jeg må komme ut og se...

Da har han altså kjørt over det samme dunket som meg : ) bare litt mer kraftig!!! Da har et kumlokk knekt i flere deler og han har hatt det ene forhjulet nedi kummen : )... Antagelig så er det gravemaskinen som har utløst det her og når vi kjørte over knakk det bare!!!

Og jeg tenkte at det bare var å ringe kommunen så kom de med et nytt lokk...men neida det må vi visst stå for sjøl... : (



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards