Direktlänk till inlägg 3 juli 2008

Hagen min

Av Rosa - 3 juli 2008 22:53

Har tidligere blitt oppfordret av Maria om å vise bilder fra hagen min. Den er egentlig ikke så mye å skryte av, men så lenge den er nystelt og i solskinn : ) så går det jo an...

Her er utsikten fra terrassen...

...mens her er det virkelige bildet...mannen som jobber. mens jeg dokumenterer...

...en litt annen vinkel fra samme utgangspunkt...solstolen på terrassen, he he...

...har løftet litt på kroppen...ble litt kjedelige bilder fra den samme stolen hele tiden... ; )

Her har jeg egentlig prøvd å some humlen som satt på rosen. de er så fine syns jeg...men jeg turte ikke gå nær nok, he he

Denne stubben står bak dukkestua. Det var opprinnelig et gedigent lønnetre. Men naboen ba pent for noen år siden om vi kunne kutte den ned en del. De fikk så fryktelig mye løv å rake. Det var jo greit det, men den vokste faktisk en meter eller to bare i løpet av en sesong. Så den er kuttet flere ganger siden da. Nå er den rimelig dø, men da kommer det nye skudd på siden, så det skal noe til å ta knekken på sånne gamle trær...

Men jeg syns nå at den er  fin jeg da : )

 ...her er verktøyet til mor...hansker og hagesaks...fikk rydda mye kvist og busker i dag ja...

 

...som sagt...og enda er det mye igjen...så det var liksom litt å ta tak i...

Også må jeg bare vise fram kjøkkenhagen min igjen : ) Har brukt av salaten i maten dag...kjempegøy!

 
 
Maria

Maria

4 juli 2008 07:06

Jag tycker att ni verkar har en jättefin trädgård, med lite av varje! Vi har en sån ytte-bytte-liten trädgård så vi kan inte plantera för mkt.

I morrn ska jag till min svärföräldrar o då ska jag fråga om jag får ta bilder på deras vackra hus.

http://galtoroad

 
Ingen bild

Rosa

4 juli 2008 09:37

Maria...ja den stor nok det er den, og den kunne blitt riktig fin. Men vi har ikke hatt verken tid eller penger til å gjøre alt på en gang...så da blir det litt etter litt : )
Gleder meg til å se bilder fra gården til svigerforeldrene dine : )

 
Tant Grön

Tant Grön

5 juli 2008 09:30

Åh så mysigt, grönt och blommor. Grillen din ser ut att ha plats för en hel del mat, det blir så mycket lättare att utfodra en armé då :-) Det är annat än vår lilla, mini klotgrill! Men har man vår lilla trädgård så finns det ju ändå inte plats för att bjuda in hela grannskapet på kalas iaf :-)

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Rosa

5 juli 2008 18:49

tant Grön...ja vi trenger virkelig en sånn grill også. Med generasjonsbolig sier det seg selv at det er ikke mange middagene vi spiser alene : ) Og jeg elsker å lage mat til mange...

 
Ingen bild

Persilja

5 juli 2008 19:25

Åh, rosor som blommar i en trädgård är allt som behövs! Det är såå vackert!!!
Jag måste skaffa fler rosor! Tänk en rosenpergola! Dröm dröm!!!

 
Ingen bild

Rosa

6 juli 2008 06:58

Persilja...ja det gjør såå mye!! På starten av sommeren vurderte jeg å ta bort alt av rosebusker og andre busker...og jeg er SÅ glad jeg ikke gjorde det! Nå når alt blomster er det så frodig : )

 
kardemomme

kardemomme

7 juli 2008 00:54

Nydelige roser!! Vedder på at det dufter herlig!!!

http://husetvedbekken

 
Ingen bild

Rosa

7 juli 2008 10:25

Kardemomme...åja det gjør det virkelig : )

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosa - 12 september 2009 21:30

...og ønsker velkommen på ny adresse. Ja, så bestemte jeg meg for å fortsette å blogge, men flytte litt på meg.Har knotet meg gjennom litt prøving og feiling, men tror det skal bli bra jeg : ) Håper dere følger med meg til cafelatter.blogspot.com...

Av Rosa - 10 september 2009 20:56


Bloggagratis har gjort om hele oppsettet på hjemmesiden sin. Og jeg kan vel trygt si at jeg IKKE liker forandringen. Så...mens jeg tar litt brød ristet i oliven og aioli...    ...går jeg i tenkeboksen. Enten legger jeg ned hele bloggen eller så s...

Av Rosa - 4 september 2009 22:59

Tenk!! Og det ble SÅ bra : )) Ja kjolen altså...som jeg tror jeg har nevnt før... Her er arbeidet i full gang en sen kveld ; ) Jeg har heklet, også har min venninne sydd. Grei fordeling spør du meg... I full jobb på den nye flotte symaskinen : ) De...

Av Rosa - 3 september 2009 08:40

Det må nok mer en èn kopp kaffe til idag for å få kroppen i gang. Er på den andre nå, men jeg kjenner at energien glimter med sitt fravær. Det kommer seg nok...men seine kvelder/netter og tidlige morgener gjør noe med meg. Har den siste kveldvakta ...

Av Rosa - 27 augusti 2009 13:46

Jada...kjolen ble ferdig den...og den passet til snuppa tilogmed : )) Ganske så fornøyd med meg selv nå må jeg si. Og øvelse gjør vel mester...så neste kjole får sikkert ENDA finere sømmer ; ) Med kantebånd og greier... Dere som KAN sy hadde sikkert...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards