Alla inlägg under juli 2008

Av Rosa - 18 juli 2008 22:43

Mama Mia henger fortsatt litt i kan du si...har så lyst til å gå og se den en gang til : )


Av Rosa - 18 juli 2008 22:32

Endelig fredag...det er den beste dagen i hele uka... Vi har spist reker og blåskjell, mmmm Også har vi sittet ute, for det har sluttet å regne igjen og jeg nyter : ) Strikketøy, sitte ute til seint, vin og musikk...og ungene som har lekt rundt oss her og endelig er i seng nå...


Av Rosa - 17 juli 2008 18:55

Er kommet ordentig i gang nå...trengte ikke å begynne på nytt enda gang :)


Av Rosa - 17 juli 2008 18:38

Gutta har en kompis her...de bygger byer av lego, spiser popcorn og spiller på musikk. Jeg sitter og strikker og smuglytter på dem : )

De spiller masse fin musikk, søker på youtube og har mye lik musikksmak som meg...så jeg koser meg.

Så sier 8åringen min...."Nå skal jeg finne noe med Madonna"

...da kommer det fra kompisen "Madonna...vet du hvor gammel hu er!!?...49!...nei 50!!...også flirter a med Justin Timerlake...og han er 25!!!"


Det ble ikke noe Madonna gitt...


Av Rosa - 17 juli 2008 15:49

Rett ut i solen etter jobb...med et nytt strikkeprosjekt : ) Fikk en times tid i varmen før det begynte å smådryppe igjen...her gjelder det å nyte de strålene man kan...det har meldt mer regn : (

 Jeg må alltid begynne to ganger på et strikketøy...fordi jeg er så utålmodig at jeg ikke leser oppskriften ordentlig ; )

Av Rosa - 16 juli 2008 16:27

Dette er hva som møtte meg når jeg kom hjem fra jobben for en stund siden...

...jeg fikk melding av eldstemann i formiddag med spørsmål om å spille data. Jeg sa ja, fordi jeg sa nei igår, og derfor ble jeg enda gladere da jeg kommer og ser at begge gutta sitter og bygger lego over hele spisestua...

Jeg tok med meg pcen, leste litt mail...og slumrer inn. Ligger på sofaen og hører på gutta som  leker, bygger, prater og hører på musikk...stille og uten krangling. Det er deilig det...

Av Rosa - 15 juli 2008 17:05

Gafler kan brukes til mye : )

Jeg var innom på en Fretex butikk og spurte etter gamle gafler. Jada det hadde hun...og tok fram lupe og greier for å vise meg sølv-innhold og sånn. Jeg sa at jeg skulle ha minst mulig verdi i dem ; ) de skulle bare bare være slitte og forskjellige. Stakkars dama, skjønte ingenting hu!

Disse tre kjøpte jeg....

...jeg måtte nesten fortelle denne dama hva jeg skulle bruke dem til...hu så ut som et spørsmålstegn stakkar ; )og sånn ble resultatet...

Ganske kult syns jeg...

 









Av Rosa - 13 juli 2008 09:11

Vi fikk servert tyrkisk te i går kveld...under volleyball kampen. Godt med litt varmt å drikke når solen ikke varmet mer. Sklikkelig godt...har aldri smakt det før... Den vi fikk var med eplesmak, men den er visst også å få med pæresmak og jordbær smak. Og man trenger ikke dra til tyrkia for å kjøpe heller ; ) den selges på Keiser`n... Må nok ta turen innom der idag...


Og se de lekre glassene vi fikk teen servert i...


...de er IKKE kjøpt på Keiser`n ; ) De hadde hun kjøpt i tyrkia...eller noe...husker ikke helt. (Du får rette meg hvis du leser dette og jeg tar feil)


...de hører til oppå dette brettet her...

Flott ikke sant?

 Et par små skjeer med tepulver og fyll på med vann...og når vannet kan helles fra en gammel bulkete kanne : ) (som forøvrig ble VELDIG varm med varmt vann i) blir det skikkelig stemning : )


Yngste sønnen min som prøvesmaker...skeptisk...men han syns det var godt : )


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards