Alla inlägg under augusti 2008

Av Rosa - 7 augusti 2008 21:21


Vi startet ferien vår tidlig på morgenen, med fly til Alicante. Derfra kjørte vi nordover langs kysten til Calpe. Det er fantastiske grotter i fjellet som vi kjører gjennom for å komme ut på andre siden.

Vi var i calpe to ganger i fjor også...først en gang på ferie også en gang i bryllup, bare mannen og jeg. Vi elsker stedet...det er så flott!

Begrenset kvalitet på bildene når de tas i fart gjennom bilvinduet...men det er et fantastisk syn disse tunnelene, som ser ut de er hakket ut ; )

Dette fjellet er Ifach, som vi bare kaller Calpefjellet. Det er liksom selve symbolet på stedet. Det blir arrangert "klatre"turer der, men det har vi ikke vært med på enda...kanskje neste år : )

Av Rosa - 6 augusti 2008 20:51

Da er alt klart...tror jeg. Klær er pakket, selv om vi ikke trenger så mye tror jeg. Det er visst meldt 40 varme der nede : ) : ) Deilig!!!!!! Hus er sånn nogenlunde ryddet...og svigers er informert om matingen av fugl, fisk og kanin. Det er en stooor fordel å bo i samme hus ; )

Tunikaen ble ikke ferdig, men pytt pytt...da får jeg vel bruke den en annen gang : )

Nå gjelder det bare å få sove litt...det er ikke enkelt skal jeg si dere. Det kribler nok i små kropper, for det er vanskelig å komme til ro...

Men det gjør ikke noe, tror nok de skal klare å stå opp i natt likevel...

Av Rosa - 5 augusti 2008 22:04

Fant et lekkert stoff som er grønt med grønne broderte blomster. Og med en sånn hekletopp som jeg har startet på i blått, bare i grønt!!!




Her er ideen jeg har sett...


bildet er tatt fra et ukeblad, så det skinner litt og er litt dårlig bilde...

Med en sånn strikke/heklebolera blir det jo ekstra lekkert ; )

Litt lettere å se...sånn skal tunikaen min bli da...bare i andre farger : )

Av Rosa - 5 augusti 2008 20:53

Jeg har fått pakke i posten!!! Av Maria, og hun har virkelig truffet blink : ) : )

 Ett ROSA gryteunderlag : ) : ) Helt perfekt...

...og en liten kokebok. Jeg elsker kokebøker! Også en med bare sjokoladedesserter i...kan jo ikke bli bedre : ) : )

Også en plate med mørk sjokolade som skulle være til latten : )...kanskje I latten tilogmed...det er kjempegodt!!


Av Rosa - 4 augusti 2008 19:31

Jeg er nå med i trekning av noen superfine smykker hos mamamekko : )

Gå inn på linken og bli med på trekning dere også : )

Av Rosa - 4 augusti 2008 19:26

Shopping og meg er ikke helt forlikt! Jeg er fornøyd etter èn butikk jeg, og hvertfall hvis hu bak kassa beveger seg i sneglefart!!! Det er virkelig en tålmodighetsprøve... Men nå har vi hvert fall fått handlet det siste av det vi trenger for å dra til sol og varme : ) Men skal jo enda jobbe et par dager til...

Nå er det sofa og hekletøy som gjelder...og hvis jeg er heldig sovner jeg ikke før the Tudors er ferdig ; )

Av Rosa - 3 augusti 2008 18:46

Nå er det vel ingen hemmelighet lenger at jeg er fryktelig glad i poteter, og en av de beste variantene er hjemmelaget pommes frites. Da skjærer jeg dem i tjukke biter, steker i olje, har på salt og dypper de i majones...

Yammi... : )

Av Rosa - 3 augusti 2008 16:24

He he...her går det i hekling og pakking om hverandre...


Det skal ikke bli en bikini altså...selv om jeg syns det hadde vært litt kult. Dette er bare overdelen på tunikaen, stoffet skal sys fast i denne....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards