Direktlänk till inlägg 3 augusti 2008

Har jeg mye å gjøre...?

Av Rosa - 3 augusti 2008 16:24

He he...her går det i hekling og pakking om hverandre...


Det skal ikke bli en bikini altså...selv om jeg syns det hadde vært litt kult. Dette er bare overdelen på tunikaen, stoffet skal sys fast i denne....

 
 
Tant Grön

Tant Grön

3 augusti 2008 17:10

Åhå, det ska bli spännande å se det färdiga resultatet. Jag måste inhandla rundstickor och se om jag inte skulle kunna sticka mig en bröllopsklänning. Jag ska försöka i alla fall, fast det är tveksamt om jag hinner, men hinner jag inte så får det bli en helt vanlig klänning...nån gång i framtiden :-)

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

 
kardemomme

kardemomme

3 augusti 2008 17:56

Oi!!! Så mye nytt og fint! Vet nesten ikke hvor jeg skal begynne! Men måtte le av historien om farmor og vinglasset haha!!!
Så lekker ratatouille du har laget!!! Tror jeg må lage noe sånn jeg også!!! Sitter og venter på at middagen skal bli ferdig og er SULTEN!!! Skal virkelig potetene koke i en hel kilo salt?? Når du har bekreftet/avkreftet må jeg prøve! Jeg er så glad i poteter i alle varianter og spiser med skrellet på på sommeren! mmm!!!

http://husetvedbekken

 
kardemomme

kardemomme

3 augusti 2008 17:58

Nå svarer jeg litt hulter til bulter her, men den toppen din blir superlekker!!!!!
Så pent og jevnt du hekler...Kunne like gjerne vært bikini da!!! Hvis du hekler spreke bikinier kan du legge de ut i butikken din vet jeg...Gøy å følge alle dine prosjekter!!!

http://husetvedbekken

 
Ingen bild

Rosa

3 augusti 2008 18:14

Ja 1kg poteter og 1 kg salt. Men du for all del ikke skrelle potetene, da blir de uspiselige, men med skallet på legger saltet seg som et hvitt lag utapå. Det er veldig lurt å koke opp vannet før du har i saltet, ellers koker det aldri ; ) også putter du potetene oppi. Skal bare lagge i vannet ca 10 min, hvis du har små poteter...til de er møre da... Det er perfekt sommermat!! Det er forresten en spansk rett i utgangspunktet...

 
Ingen bild

Rosa

3 augusti 2008 18:17

Tant Grön...denne tunikaen jeg holder på med kan jo også lages i lang modell. Da er det jo bare å sy på lengre stoff under. Når er bryllupet ditt?

 
Maria

Maria

4 augusti 2008 07:51

Vad jag ser fram emot att se din tunika! Den kommer bli supercool! Nu är ditt paket på väg i posten...hoppas att det kommer fram innan ni åker, annars har du något att se fram emot när du kommer hem.

http://galtoroad

 
Tant Grön

Tant Grön

4 augusti 2008 08:20

Vi gifter oss den 4: oktober. Hemlig borglig vigsel och sen fest direkt efter i en jättefin gammal festvåning med inglasad veranda vid Bråviken (vatten alltså :-))och skog. Vi ska duka upp borden i den inglasade verandan, jätte mysigt.

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Rosa

4 augusti 2008 17:15

Maria...Å så spennende...den MÅ jo bare komme før jeg drar ; )

Tant Grön...høres kjempekoselig ut : )

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosa - 12 september 2009 21:30

...og ønsker velkommen på ny adresse. Ja, så bestemte jeg meg for å fortsette å blogge, men flytte litt på meg.Har knotet meg gjennom litt prøving og feiling, men tror det skal bli bra jeg : ) Håper dere følger med meg til cafelatter.blogspot.com...

Av Rosa - 10 september 2009 20:56


Bloggagratis har gjort om hele oppsettet på hjemmesiden sin. Og jeg kan vel trygt si at jeg IKKE liker forandringen. Så...mens jeg tar litt brød ristet i oliven og aioli...    ...går jeg i tenkeboksen. Enten legger jeg ned hele bloggen eller så s...

Av Rosa - 4 september 2009 22:59

Tenk!! Og det ble SÅ bra : )) Ja kjolen altså...som jeg tror jeg har nevnt før... Her er arbeidet i full gang en sen kveld ; ) Jeg har heklet, også har min venninne sydd. Grei fordeling spør du meg... I full jobb på den nye flotte symaskinen : ) De...

Av Rosa - 3 september 2009 08:40

Det må nok mer en èn kopp kaffe til idag for å få kroppen i gang. Er på den andre nå, men jeg kjenner at energien glimter med sitt fravær. Det kommer seg nok...men seine kvelder/netter og tidlige morgener gjør noe med meg. Har den siste kveldvakta ...

Av Rosa - 27 augusti 2009 13:46

Jada...kjolen ble ferdig den...og den passet til snuppa tilogmed : )) Ganske så fornøyd med meg selv nå må jeg si. Og øvelse gjør vel mester...så neste kjole får sikkert ENDA finere sømmer ; ) Med kantebånd og greier... Dere som KAN sy hadde sikkert...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards