Direktlänk till inlägg 20 maj 2008

Oslotur

Av Rosa - 20 maj 2008 23:24

Har vært på bytur i kveld. Vært ute og spist med gamle kollegar, og jeg blir alltid så turist når jeg kommer til Oslo. Går nesten og gaper jeg...Så mye forskjellige mennesker og bygninger og ikke minst samtaler som man overhører...

Dro litt tidlig for jeg måtte finne igjen en butikk som jeg gikk forbi sist jeg var der, men som var stengt da. Fant den ti over seks og den stengte seks. Hmm, ikke meningen at jeg skal inn i den butikken tror jeg. Kan jo være en mening med det, for da tror jeg det blir dyrt, he he : )


Gikk på en restaurant med gedigen takhøyde og enorme lysekroner i taket. Syns det ble litt for mye turist å reise meg og ta bilder, så jeg får se om jeg finner noen på nettet i morgen. Orker ikke nå. Maten var nydelig!!!og det er jo derfor jeg i utgangspunktet går ut. Må prøve å kopiere matrettene en dag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosa - 12 september 2009 21:30

...og ønsker velkommen på ny adresse. Ja, så bestemte jeg meg for å fortsette å blogge, men flytte litt på meg.Har knotet meg gjennom litt prøving og feiling, men tror det skal bli bra jeg : ) Håper dere følger med meg til cafelatter.blogspot.com...

Av Rosa - 10 september 2009 20:56


Bloggagratis har gjort om hele oppsettet på hjemmesiden sin. Og jeg kan vel trygt si at jeg IKKE liker forandringen. Så...mens jeg tar litt brød ristet i oliven og aioli...    ...går jeg i tenkeboksen. Enten legger jeg ned hele bloggen eller så s...

Av Rosa - 4 september 2009 22:59

Tenk!! Og det ble SÅ bra : )) Ja kjolen altså...som jeg tror jeg har nevnt før... Her er arbeidet i full gang en sen kveld ; ) Jeg har heklet, også har min venninne sydd. Grei fordeling spør du meg... I full jobb på den nye flotte symaskinen : ) De...

Av Rosa - 3 september 2009 08:40

Det må nok mer en èn kopp kaffe til idag for å få kroppen i gang. Er på den andre nå, men jeg kjenner at energien glimter med sitt fravær. Det kommer seg nok...men seine kvelder/netter og tidlige morgener gjør noe med meg. Har den siste kveldvakta ...

Av Rosa - 27 augusti 2009 13:46

Jada...kjolen ble ferdig den...og den passet til snuppa tilogmed : )) Ganske så fornøyd med meg selv nå må jeg si. Og øvelse gjør vel mester...så neste kjole får sikkert ENDA finere sømmer ; ) Med kantebånd og greier... Dere som KAN sy hadde sikkert...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards