Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Rosa - 24 maj 2008 21:35

Nå har jeg laget en ostekake,  en pastasalat og lørdagsmiddagen er fortært. Det ble biff i kveld siden det er melodi grand prix og greier :) Gutta har en kamerat på overnatting og vi har svigerfar på middag...tven står HØYT på, for det gjør den alltid når svigerfar har på tven : ). Ungene ( 4stk i kveld) prater enda HØYERE for å overdøve tven, he he. Høres litt negativ ut, mener ikke det, hadde bare vært morsomt å vært flue på veggen : )


Også spør den mellomste hvorfor jeg tar bilde av maten min, he he he, kan jo ikke annet enn å le...Galehus sier jeg!!!


Og da sier de alle sammen at jeg er rar....igjen....

Av Rosa - 24 maj 2008 21:31

Salat, cherrytomater, agurk, purre og kokte pastaskruer. Hadde over pesto vinegrette. Pyntet med ristede pinjekjerner og hele chili også drysset jeg over litt persille for fargen sin skyld : )

Av Rosa - 24 maj 2008 18:59

Ja, da er jeg i full gang med å bake og lage mat. Må ikke stresse så jeg tar en bloggepause men første runde står til avkjøling. Det er en venninne som skal ha konfirmasjon for sønnen sin i morgen. Til henne blir mitt bidrag en Ostekake med bringebær... Også skal det bli en pastasalat med pestodressing til koldtbordet til konfirmanten i familien : )


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards