Direktlänk till inlägg 30 juli 2009

Vi har ihvertfall flyttet inn

Av Rosa - 30 juli 2009 21:26

Det tar litt tid hos oss...men det er ganske lenge siden vi flyttet inn på det nye soverommet vårt. Det er bare det at jeg har ventet på at jeg skulle bli HELT ferdig før jeg tok bilder og viste det fram. Men ferdig tror jeg aldri jeg blir...the story of my life...

...så her er det nye store soverommet vårt : ))

Det at det er så stort er ren luksus :0)

Når soverommene vi har hatt i alle år har vært så små, at man i hvertfall ikke kan gå rundt sengen og itillegg fungert som lagringsplass for diverse bortstuede klær og ting...er dette skikkelig digg : )

Innenfor døra er kleskapet vårt : ) (glemte å fotografe inni det...)

Det er som sagt ikke helt ferdig...mangler innlagt strøm, så det blir litt ledninger hit og dit.

Også har vi ikke så mye på veggene enda. Tar gjerne imot ideer. Det er litt vanskelig, med tanke på alle vinkler.

Også håper jeg på at i hvertfall ETT av lappeteppene jeg driver med, kan bli et sengeteppe etterhvert ; )



 
 
Maria

Maria

31 juli 2009 09:03

Ååååå va fint!!! Vi håller på för fullt också, fast vi är bara i spacklingsstadiet...suck o stön!

http://galtoroad

 
Kaspara

Kaspara

3 augusti 2009 15:28

Heisan, søte, snille Rosa!
Tusen, tusen takk for de søte brikkene, grytelapp og herlige bokmerker som kom i postkassa!!! Bokmerkene er alt i bruk. Se innlegg!
Brikkene blir sikkert dekor på vesker og skjerf osv. Nydelige lillafarver som jeg er så glad i!
Himmel, så stort og fint soverom dere har! Ser det er rikelig med gulvplass. Det er jo rene dansegulvet! Hos oss stanger vi bort i møbler hele tiden.
Så fint det er med panel på veggene, og tenk en garderobe å GÅ INN I!! Fantastisk!!!
Her striregner det. Ungene spiller Wii, mannen vasker huset, og jeg skal snart begynne på middagen. Fyset så på stekt fisk i dag med salat og ovnsbakte poteter.
Ha en fin dag, Rosa! Klemmer fra Kaspara

http://kasparasregnbue.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosa - 12 september 2009 21:30

...og ønsker velkommen på ny adresse. Ja, så bestemte jeg meg for å fortsette å blogge, men flytte litt på meg.Har knotet meg gjennom litt prøving og feiling, men tror det skal bli bra jeg : ) Håper dere følger med meg til cafelatter.blogspot.com...

Av Rosa - 10 september 2009 20:56


Bloggagratis har gjort om hele oppsettet på hjemmesiden sin. Og jeg kan vel trygt si at jeg IKKE liker forandringen. Så...mens jeg tar litt brød ristet i oliven og aioli...    ...går jeg i tenkeboksen. Enten legger jeg ned hele bloggen eller så s...

Av Rosa - 4 september 2009 22:59

Tenk!! Og det ble SÅ bra : )) Ja kjolen altså...som jeg tror jeg har nevnt før... Her er arbeidet i full gang en sen kveld ; ) Jeg har heklet, også har min venninne sydd. Grei fordeling spør du meg... I full jobb på den nye flotte symaskinen : ) De...

Av Rosa - 3 september 2009 08:40

Det må nok mer en èn kopp kaffe til idag for å få kroppen i gang. Er på den andre nå, men jeg kjenner at energien glimter med sitt fravær. Det kommer seg nok...men seine kvelder/netter og tidlige morgener gjør noe med meg. Har den siste kveldvakta ...

Av Rosa - 27 augusti 2009 13:46

Jada...kjolen ble ferdig den...og den passet til snuppa tilogmed : )) Ganske så fornøyd med meg selv nå må jeg si. Og øvelse gjør vel mester...så neste kjole får sikkert ENDA finere sømmer ; ) Med kantebånd og greier... Dere som KAN sy hadde sikkert...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards