Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Rosa - 2 juli 2009 23:09

Og går det an å være SÅ heldige med været!!!?? Trudde ikke det. Jeg hørte at det har visst ikke vært så fint vær i Bergen siden 88!! Og da synes jeg det passet bra å vise seg fra sin aller beste side første gang vi skulle dit : )

Vi hadde tenkt, og det hadde nok også blitt helt topp, å ta Fløybanen. Men det sto kø helt ned til Bryggen...så vi hoppet glatt over det. Passet oss liksom ikke å stå i kø dagen etter bluesfestival ; ) Så vi ruslet litt fram og tilbake, inn og ut av smågater og bygninger...fisketorget og markedet MANGE ganger og bare nøt vann, båter, det fine været og alle de forskjellige menneskene : )

Her kommer turen i bilder : )

Startet turen i fly...og jeg klarte å ta meg såpass sammen at jeg kunne beundre landskapet under oss. Helt FANTASTISK natur...og bare fjell og daler og... Må nok ta bilen og KJØRE turen engang også.

Mannen og jeg fikk noen timer helt alene før resten av reisefølget kom. Vi landet tidlig, og tok en liten powernap på hotellet før vi ruslet rundt og så på at byen og havneområdet våknet..

Fra gågatene i Stavanger by...

Vi ble rimelig fascinert av kokken på restauranten...

 

Deilig middag. Kamskjell med blomkålpurè. Og laks på en seng av ris blandet med ertepurè. Nydelig....

Vi tok hurtigbåten fra Stavanger til Bergen. Helt FANTASTISK tur med UTROLIG flott natur!!!!


Her lever jeg meg inn i rollen til Kate Winslett i Titanic ; )


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards