Direktlänk till inlägg 15 maj 2009

Det er fredag...igjen ; )

Av Rosa - 15 maj 2009 08:13

Og jeg går mot en ganske lang jobbeperiode. Etter den søte kløe...osv. Har jo hatt skikkelig langfri nå...en hel uke, så da er det jobbing som står for tur.

...og da passer det med litt bloggpause... Jeg sliter med motivasjonen her om dagen... Jepp jeg vet, jeg blogger vel for min egen del mest...men det hadde vært MYE morsommere med litt feed-back. I form av kommentarer!! Jeg vet også at alle har nok med sitt rundt omkring...men det er relativt mange innom og leser her, så bare et hei eller hopp hadde gjort seg : )


SÅ nå blir det stille her...ses kanskje om en ukes tid hvis lysta kommer tilbake : )

 
 
Ingen bild

B

15 maj 2009 21:59

HEI!!!
Fikk brått lyst til bare å sende deg et ønske om en SUPER HELG!!!
KOS deg!!
Klem B:o)

 
Ingen bild

Mari

16 maj 2009 15:07

Jeg savner noe nytt her :P
Håper motivasjonen kommer tilbake så fort som bare det!!
Du må ha en strålende 17. mai i morgen, med mann og barn og sikkert hundre gjester, som dere pleier å ha =)
Klem fra Mari :)

 
Ingen bild

batman

16 maj 2009 17:18

Du må bare finne igjen den motivasjonen, er jo dagens høydepunkt når jeg skal inn hit å sjekke hva du har blogga. klem :-D

 
Rosa

Rosa

17 maj 2009 08:48

B...TAKK!!! det var koselig. Ha en fin 17mai selv : )

Mari...he he...skal lete godt etter motivasjonen, og jadda, her blir nok fullt hus skal du se : )

Batman...den er mottatt!! ; )Ja men den er på tur tilbake nå med noen motivasjons-sprøyter her nå : )

http://www.cafelatter.bloggagratis.se

 
Kvasthilda

Kvasthilda

19 maj 2009 00:30

Du jobbar sena skift Rosa. Hoppas mina skrebbelucker inte gjorde dig jättehungrig. Inte lätt att vara så sulten och se nåt gott :-)

http://malmdamm.bloggagratis.se

 
kardemomme

kardemomme

19 maj 2009 20:57

Jeg vet akkurat hvordan det er å mangle motivasjon Rosa..Jeg har latt blogg være blogg til fordel for noe annet mangfoldige ganger! bare sunt å ta seg en bloggpause innimellom..Dette skal jo være kos og ikke stress!
Håper virkelig du fortsetter en stund til!
Du er helt fabelaktig til å lage god mat ;)
Vi sitter og ser på Apprentice er bare innom bloggen i pausen. Har endelig en dag hvor jeg orker å surfe litt rundt for å legge igjen kommentarer..Klem fra Kardemomme :))

http://hu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosa - 12 september 2009 21:30

...og ønsker velkommen på ny adresse. Ja, så bestemte jeg meg for å fortsette å blogge, men flytte litt på meg.Har knotet meg gjennom litt prøving og feiling, men tror det skal bli bra jeg : ) Håper dere følger med meg til cafelatter.blogspot.com...

Av Rosa - 10 september 2009 20:56


Bloggagratis har gjort om hele oppsettet på hjemmesiden sin. Og jeg kan vel trygt si at jeg IKKE liker forandringen. Så...mens jeg tar litt brød ristet i oliven og aioli...    ...går jeg i tenkeboksen. Enten legger jeg ned hele bloggen eller så s...

Av Rosa - 4 september 2009 22:59

Tenk!! Og det ble SÅ bra : )) Ja kjolen altså...som jeg tror jeg har nevnt før... Her er arbeidet i full gang en sen kveld ; ) Jeg har heklet, også har min venninne sydd. Grei fordeling spør du meg... I full jobb på den nye flotte symaskinen : ) De...

Av Rosa - 3 september 2009 08:40

Det må nok mer en èn kopp kaffe til idag for å få kroppen i gang. Er på den andre nå, men jeg kjenner at energien glimter med sitt fravær. Det kommer seg nok...men seine kvelder/netter og tidlige morgener gjør noe med meg. Har den siste kveldvakta ...

Av Rosa - 27 augusti 2009 13:46

Jada...kjolen ble ferdig den...og den passet til snuppa tilogmed : )) Ganske så fornøyd med meg selv nå må jeg si. Og øvelse gjør vel mester...så neste kjole får sikkert ENDA finere sømmer ; ) Med kantebånd og greier... Dere som KAN sy hadde sikkert...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards