Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Rosa - 10 maj 2009 21:41

 

Hadde jo feiring og utlodning i april...som jeg enda ikke hadde trukket vinneren av. Men i dag trakk vi, snuppa og jeg. Og vinneren ble Kardemomme!!! : )

Det var en helt nøytral trekning...men det passet egentlig VELDIG bra at hun ble vinneren. For den 6 mai hadde jeg blogget i ett år...og hadde det ikke vært for Kardemomme hadde jeg ikke visst hva en blogg var for noe engang ; )

Det var hun som åpnet denne verdenen for meg...og glad er jeg for det : ) Kjempemorsomt, både å blogge selv og lese og inspireres av andre.

Så gratulerer med ett-års dag til meg....og gratulerer med seieren til Kardemomme : ) Premien kommer jeg bort med en dag det passer sånn ; )

Av Rosa - 10 maj 2009 14:43

 Må bare vise fram disse nydelige små en gang til...og det kommer nok fler oppdateringer skal du se. Nå har den ene fått øynene helt åpnet : )

Kattemor passer på. Hun har gjemt dem i kottet, så her har vi prøvd å flytte dem ned til en "seng". Men hun vasker de bare litt også tar hun dem med seg tilbake til kottet.

Hils på Flekken : )

Av Rosa - 10 maj 2009 14:30

Da er andre byggetrinn også over....og tredje og faktisk : ) Gjenstår bare resten, men det har blitt SÅ bra hittil!!!

Den andre plattingen utenfor verandadøra vår...med trapp ned til den første. Og trappa ble AKKURAT sånn jeg ønsket : ) Med plass til blomster og lykter.

Her er plass til mange...

Loppe-møblene vi kjøpte : ) Skikkelig slitne puter...falmet av solen, men kjempegode å sitte i

Veggen betegner jeg som tredje trinn, og den ble ferdig i går. Så nå gjenstår bare rekkverk på resten også en lang bred trapp ned fra plattingen og ned på grsset. I morra kanskje...?



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards