Direktlänk till inlägg 12 mars 2009

Helt skrudd døgnrytme

Av Rosa - 12 mars 2009 07:48

Men sånn blir det vel når man jobber turnus....også særlig når begge to gjør det. Etter sene kvelder og vanlig tidlige skolebarnmorgener, var jeg helt skutt i går kveld. Da mannen dro på nattevakt, gikk jeg rett og slett og la meg. Tenkte jeg skulle sove leeenge i dag også, fordi det er planleggingsdager på skolen.

Men neida...kvart på seks var jeg LYS våken. Og siden det er torsdag og jeg har tenkt å vaske hus allikevel i dag, sto jeg opp og begynte med det ; )

Mulig jeg blir litt sigen utover dagen... ; ) Får ta en powernap litt sånn utpå : )


Dagen i går var helt fantastisk...sånn værmessig altså : ) Solen skinte og det dryppet fra takene.

Gutta hadde kort dag, så de satte igang å måke terrassen...for tredje gang på få uker : (...og så inntok de kosestillingen med varm te og skolebrød : )

Men idag er det skikkelig fint vaskevær...så jeg får bare hive meg rundt så jeg blir ferdig. Ser fram til heklerier i nyvasket hus : )

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosa - 12 september 2009 21:30

...og ønsker velkommen på ny adresse. Ja, så bestemte jeg meg for å fortsette å blogge, men flytte litt på meg.Har knotet meg gjennom litt prøving og feiling, men tror det skal bli bra jeg : ) Håper dere følger med meg til cafelatter.blogspot.com...

Av Rosa - 10 september 2009 20:56


Bloggagratis har gjort om hele oppsettet på hjemmesiden sin. Og jeg kan vel trygt si at jeg IKKE liker forandringen. Så...mens jeg tar litt brød ristet i oliven og aioli...    ...går jeg i tenkeboksen. Enten legger jeg ned hele bloggen eller så s...

Av Rosa - 4 september 2009 22:59

Tenk!! Og det ble SÅ bra : )) Ja kjolen altså...som jeg tror jeg har nevnt før... Her er arbeidet i full gang en sen kveld ; ) Jeg har heklet, også har min venninne sydd. Grei fordeling spør du meg... I full jobb på den nye flotte symaskinen : ) De...

Av Rosa - 3 september 2009 08:40

Det må nok mer en èn kopp kaffe til idag for å få kroppen i gang. Er på den andre nå, men jeg kjenner at energien glimter med sitt fravær. Det kommer seg nok...men seine kvelder/netter og tidlige morgener gjør noe med meg. Har den siste kveldvakta ...

Av Rosa - 27 augusti 2009 13:46

Jada...kjolen ble ferdig den...og den passet til snuppa tilogmed : )) Ganske så fornøyd med meg selv nå må jeg si. Og øvelse gjør vel mester...så neste kjole får sikkert ENDA finere sømmer ; ) Med kantebånd og greier... Dere som KAN sy hadde sikkert...

Ovido - Quiz & Flashcards