Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Rosa - 16 mars 2009 22:19

Har jobbet tre nattevakter i helga...og det tar helt knekken på meg. Er ikke menneske jeg når jeg ikke får mine timer med søvn. Om jeg ikke får det på natten, så hadde det i hvertfall vært greit å ta det igjen  på dagtid. Men det har vært helg...og som den sosiale familien vi er ; ) så har det fullt hus både dag og natt. Og da mener jeg FULLT hus : )

Det har forsåvidt vært givende nattevakter...hvis det er noe som heter det. Har vært episoder hver vakt som jeg måtte styre og ordne litt for å fixe. Da liker jeg meg : ) MEN her hjemme skjedde det jo veldig mye mer spennende ting. Masse familie...musikere fra Brasil...og fyr i gamma ute på lørdagsnatta. Høres ikke det bedre ut enn å sitte å glippe med øya så vet ikke jeg ; )


Men noe hyggelig da...Veldig hyggelig faktisk, var denne blomstergruppa som sto og ventet på meg på jobb på fredag kveld...

Vi har lotteri hver fredag på avdelingen...og det vi lodder ut skjønner vel sikkert alle... ; )

Jeg dro igang dette på sensommeren i fjor og det har vært stor suksess. Det blir faktisk en veldig hyggelig setting av det og samholdet blir også bedre. Dette har da de andre tydeligvis satt pris på, så de hadde gått sammen og kjøpt denne blomsten til meg. Jeg ble reint rørt!!! og jeg satte STOR pris på oppmerksomheten : )


En annen ting som lå og ventet på meg etter langfri...var dette sitteunderlaget jeg hadde bestillt av en kollega.

Og det som er spesielt her...føler jeg er skikkelig fordomsfull nå...er at denne kollegaen er en mann... Ja ja jeg vet likestilling og alt det...men jeg skal være så ærlig å inrømme at jeg kjenner ikke spesielt mange menn som driver og strikker og tover. Jeg er imponert!!! Hverken mer eller mindre

Og siden dette ble så fint, har jeg like godt bestilt et til hver av gutta også : )

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards