Direktlänk till inlägg 11 mars 2009

Enda et rom...

Av Rosa - 11 mars 2009 11:16

Nå går det unna her altså ; ) Nå som jeg har hatt litt fri, har jeg fått ommøblert litt og gjort prinsesserommet mer ferdig. Gjenstår fortsatt noen ideer som ikke er satt i gang...men det kommer etterhvert : )

Vi har vært så heldig å arve både det ene og andre fra noen store jenter som har vokst fra ting og tang...så snuppa her i huset har i allefall vesker for enhver anledning : )

Kroneknagg...tror den er fra country collection...

Prinsesse seng på et prinsesserom ; )

Nettet fikk hun til jul...og har ligget urørt til rommet sto ferdig.

Hylla var et av kuppene fra Ikea...

Og sist men ikke minst: SPEILET!! Det er det beste av alt. Tilbringer en del tid foran der ; )   blir nok...eller ER allerede...ei skikkelig jåleberte ; )



 
 
kardemomme

kardemomme

11 mars 2009 16:01

Hei Rosa :)Takk for praten på morgenen i dag..Ser at du har blogget laaangt avgårde siden sist..Rommet til prinsessa er virkelig en prinsesse verdig! nyyydelig er det! Og vaflene du fortalte om har inspirert meg også til å ønske meg et sånt jern..Belgiske vafler er himmelsk godt :)
Klem herfra :)

http://husetvedbekken

 
Kaspara

Kaspara

12 mars 2009 09:33

Hei Rosa
Takk for hilsen! Ja, jeg hadde en fin kveld med masse god mat og så røpet jeg faktisk at jeg blogget til disse venninnene mine som ikke ante om "Kasparas regnbue". De har nok vært innom alle sammen etter dette, hi,hi.
Så flott rom datteren din får! Jeg hadde elsket nettet som gir en følelse av himmelseng. Det er så fint. Sengetøyer så så lekkert ut også.
Ha en glad dag! Klem fra Kaspara

http://kasparasregnbue.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosa - 12 september 2009 21:30

...og ønsker velkommen på ny adresse. Ja, så bestemte jeg meg for å fortsette å blogge, men flytte litt på meg.Har knotet meg gjennom litt prøving og feiling, men tror det skal bli bra jeg : ) Håper dere følger med meg til cafelatter.blogspot.com...

Av Rosa - 10 september 2009 20:56


Bloggagratis har gjort om hele oppsettet på hjemmesiden sin. Og jeg kan vel trygt si at jeg IKKE liker forandringen. Så...mens jeg tar litt brød ristet i oliven og aioli...    ...går jeg i tenkeboksen. Enten legger jeg ned hele bloggen eller så s...

Av Rosa - 4 september 2009 22:59

Tenk!! Og det ble SÅ bra : )) Ja kjolen altså...som jeg tror jeg har nevnt før... Her er arbeidet i full gang en sen kveld ; ) Jeg har heklet, også har min venninne sydd. Grei fordeling spør du meg... I full jobb på den nye flotte symaskinen : ) De...

Av Rosa - 3 september 2009 08:40

Det må nok mer en èn kopp kaffe til idag for å få kroppen i gang. Er på den andre nå, men jeg kjenner at energien glimter med sitt fravær. Det kommer seg nok...men seine kvelder/netter og tidlige morgener gjør noe med meg. Har den siste kveldvakta ...

Av Rosa - 27 augusti 2009 13:46

Jada...kjolen ble ferdig den...og den passet til snuppa tilogmed : )) Ganske så fornøyd med meg selv nå må jeg si. Og øvelse gjør vel mester...så neste kjole får sikkert ENDA finere sømmer ; ) Med kantebånd og greier... Dere som KAN sy hadde sikkert...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards