Direktlänk till inlägg 9 februari 2009

Sykt barn

Av Rosa - 9 februari 2009 10:43

Niåringen er syk...har vært det siden lørdag...og idag er jeg hjemme og bare pusler rundt ham. Ja ikke bare da..men litt ekstra stell skal til når man er syk.

Men jeg kom på at jeg ikke har fortalt at jeg har blitt den heldige eier av Blafre-bokser jeg også : ) Og gjett hva...jeg valgte de rosa ; )

En stor en som jeg tenkte skulle være min...men vi får nå se når prinsesserommet blir ferdig. Kanskje ender den der... ; )

Matboksen blir nok snuppa sin...men den lille skal bli hos meg. Kan jo ikke få for mange små bokser : )

Og som om ikke det var nok...så fikk jeg med disse flotte kortene i pakken : )


 
 
perlemor

perlemor

9 februari 2009 11:46

Hei og det var hyggelig at du ikke ga opp håpet:) det var ikke meningen å bli så lenge borte, jeg har stort sett ikke fortalt noen om bloggen, bortsett fra min svigerinne (Kardemumme) og så fant min samboer ut av dette gjennom sin datter som hadde lest bloggen, og da mistet jeg vel litt piffen, jeg er ikke så glad i at de jeg kjenner leser det jeg skriver, men men... Jeg også elsker bokser, spesiellt de i metal, men det er lett at de forsvinner til de søte små, da det ikke er så lett å si nei:) Ha en fin dag, og god bedring til datteren:)

http://moia.bloggagratis.se

 
vibeke

vibeke

11 februari 2009 19:05

Hei :o)

Herlige Blafrebokser!Elskes av både store
og små men det er vel fort gjort at det er de små som ender opp med dem tenker jeg....
Kortene var flotte også!

KLEM

http://duftenaverteblomster.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosa - 12 september 2009 21:30

...og ønsker velkommen på ny adresse. Ja, så bestemte jeg meg for å fortsette å blogge, men flytte litt på meg.Har knotet meg gjennom litt prøving og feiling, men tror det skal bli bra jeg : ) Håper dere følger med meg til cafelatter.blogspot.com...

Av Rosa - 10 september 2009 20:56


Bloggagratis har gjort om hele oppsettet på hjemmesiden sin. Og jeg kan vel trygt si at jeg IKKE liker forandringen. Så...mens jeg tar litt brød ristet i oliven og aioli...    ...går jeg i tenkeboksen. Enten legger jeg ned hele bloggen eller så s...

Av Rosa - 4 september 2009 22:59

Tenk!! Og det ble SÅ bra : )) Ja kjolen altså...som jeg tror jeg har nevnt før... Her er arbeidet i full gang en sen kveld ; ) Jeg har heklet, også har min venninne sydd. Grei fordeling spør du meg... I full jobb på den nye flotte symaskinen : ) De...

Av Rosa - 3 september 2009 08:40

Det må nok mer en èn kopp kaffe til idag for å få kroppen i gang. Er på den andre nå, men jeg kjenner at energien glimter med sitt fravær. Det kommer seg nok...men seine kvelder/netter og tidlige morgener gjør noe med meg. Har den siste kveldvakta ...

Av Rosa - 27 augusti 2009 13:46

Jada...kjolen ble ferdig den...og den passet til snuppa tilogmed : )) Ganske så fornøyd med meg selv nå må jeg si. Og øvelse gjør vel mester...så neste kjole får sikkert ENDA finere sømmer ; ) Med kantebånd og greier... Dere som KAN sy hadde sikkert...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards