Direktlänk till inlägg 10 november 2008

På en regnværsdag...

Av Rosa - 10 november 2008 14:02

Det har vært et helt fantastisk deilig drittvær her idag : ) Det regnet vannrett på morgenen og det lå greiner og kvister etter nattas blåst. Det er egentlig typisk innevær, men du verden så deilig det er å være ute i sånt vær også!! ; )

Og så på toppen av det hele, hentet jeg en pakke på posten i dag...

Og det var fra Tant Grön!! For leenge siden var det et innlegg som het "pay it forward"...skal jeg være ærlig hadde jeg glemt hele innlegget...

Men desto morsommere!!!

Mannen var med i bilen da jeg hentet den på posten og lød omtrent som dette...: åååå, jeg har fått pakke!! Se da så kuult, har fått pakka altså.

Og mannen (ler): Herregud...grow up liksom : ) : )

Jeg tar nok litt mer av når det gjelder pakker enn han. Tar nok litt mer av sånn generellt enn han...he he...

Men pakker er MORO, kan ikke noe for det...og jeg syns det er like moro å gi bort også.

I den rosa pakken lå disse metall "tagsene"...fikk med et tips på kjøpet, til hva jeg kunne bruke de til. Vent og se ; ) Røde vimpler med prikker og et Living blad lå med som ekstra gaver. Er det rart man tar av!!?

Bladet har blitt nøye pløyd allerede...et blad i min smak med masse ideer og bilder i alle mulige farger. Leste det sammen med lunsjen, som måtte vente til ETTER at pakken var åpnet og bilder var tatt : )

 
 
Tant Grön

Tant Grön

10 november 2008 17:35

Hi, hi, ja jag tog lite tid på mig :-) Men det var ju roligt att du blev överaskad, för det är ju som du säger, väldigt roligt att få något när man inte förväntar sig det. Ja Family Living är en av mina favorit tidningar, den ha lite av varje, inte så insöad på ett tema som andra tidninhgar kan vara. Det är inredning, familj, resor, mat, hälsa och så lite kändisspan, och det är ju aldrig fel :-)

Ha en trevlig måndagskväll
Kram Jenny

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

 
kardemomme

kardemomme

11 november 2008 21:20

Jeg har også fått pay it forward-gave og lurer på hva som forventes av meg nå??
Regner med at jeg skal sende noe videre??
Ringer deg i morgen jeg :))
Family Living bladet var fantastisk :))

http://husetvedbekken

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosa - 12 september 2009 21:30

...og ønsker velkommen på ny adresse. Ja, så bestemte jeg meg for å fortsette å blogge, men flytte litt på meg.Har knotet meg gjennom litt prøving og feiling, men tror det skal bli bra jeg : ) Håper dere følger med meg til cafelatter.blogspot.com...

Av Rosa - 10 september 2009 20:56


Bloggagratis har gjort om hele oppsettet på hjemmesiden sin. Og jeg kan vel trygt si at jeg IKKE liker forandringen. Så...mens jeg tar litt brød ristet i oliven og aioli...    ...går jeg i tenkeboksen. Enten legger jeg ned hele bloggen eller så s...

Av Rosa - 4 september 2009 22:59

Tenk!! Og det ble SÅ bra : )) Ja kjolen altså...som jeg tror jeg har nevnt før... Her er arbeidet i full gang en sen kveld ; ) Jeg har heklet, også har min venninne sydd. Grei fordeling spør du meg... I full jobb på den nye flotte symaskinen : ) De...

Av Rosa - 3 september 2009 08:40

Det må nok mer en èn kopp kaffe til idag for å få kroppen i gang. Er på den andre nå, men jeg kjenner at energien glimter med sitt fravær. Det kommer seg nok...men seine kvelder/netter og tidlige morgener gjør noe med meg. Har den siste kveldvakta ...

Av Rosa - 27 augusti 2009 13:46

Jada...kjolen ble ferdig den...og den passet til snuppa tilogmed : )) Ganske så fornøyd med meg selv nå må jeg si. Og øvelse gjør vel mester...så neste kjole får sikkert ENDA finere sømmer ; ) Med kantebånd og greier... Dere som KAN sy hadde sikkert...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards