Alla inlägg den 18 november 2008

Av Rosa - 18 november 2008 11:22

Jeg var hjemme hos mamma og pappa i helgen, og der begynte søsteren min og jeg og rote litt i skapene. Mamma sa vi kunne forsyne oss fritt fra gamle og slitte kopper og fat. Hu var bare glad for å bli kvitt det ; )

Jeg tok med meg dette...

...mine asjetter fra barndommen ; ) Motivene begynner å slites av, men de duger sikkert til mine barn også...

Suppekopp...

...jeg spiste OFTE tomatsuppe når jeg kom hjem fra skolen...og denne koppen ble brukt mye...

En annen ting jeg kom på nå at jeg spiste mye av, var kokt makaroni med ketshup. Bare det...hvilket gourmetmåltid ; )

Denne bollen her synes jeg også var verdt å ta med hjem...full av hakk, men det viser jo bare at den har vært flittig brukt..


..

Av Rosa - 18 november 2008 08:19

Vi har heldigvis som regel litt ekstra tid på morgenen snuppa og jeg...ihvertfall når jeg har fri. Da sender vi gutta på skolen og så har vi all verdens av tid. Prøver å komme oss til barnehagen til halv ti men det hender t.o.m at vi er senere enn det : )

Og HVER morgen når vi kommer til påkledning...sier snuppa mi at jeg må finne klær til henne...og HVER gang er det feil klær. Hu skal aldri ha det jeg finner fram...så da går hu allikevel i skapet og finner egne. Begynner å mistenke at det er bare for å drøye tiden enda litt til ; )

Men dette er sammensetningen hu stort sett vil velge selv...

...bærre lækkert : ) Ingen skal si hu ikke liker farger i hvertfall : )

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards