Direktlänk till inlägg 21 augusti 2008

Litt av en uke

Av Rosa - 21 augusti 2008 19:31

Det har virkelig vært en begivebhetsrik uke. Det har vært masse nytt og spennende på jobben, som sikkert er grunnen til at jeg er totalt utslitt nå. Følte at jeg ikke orket å gå til bilen engang da jeg var ferdig for dagen i dag. Men så er det helga for meg nå også, så det er greit... : ) En fredag fri er en perfekt fredag og helg.


Vi fikk overraskende besøk i går av familie nordfra og det er så koselig. Snuppa var derfor hjemme fra barnehagen i dag og koste seg med dem. Trur det har vært en toppen dag. Alt har vært på etter de minstes ønske : ) Hoppe på trampoline, bade i badekaret inne hos bestemor midt på dagen, tur til lekeplassen, være med og lage middag og så til slutt bake egen sjokoladekake ; )...som vi har spist nå til kvelds...


Med en kaffe til selvfølgelig : )


 
 
Maria

Maria

21 augusti 2008 19:48

Känner igen din beskrivning. Jag är heeeelt slut i både kropp o själ...men jag har inte ledigt i morgon. Ikväll somnade jag till och med framför barnprogrammen när jag satt i soffan och myste med H. På lördag ska vi åka iväg till Kolmården och se en massa djur (ska vara borta både lör o sön) vilket jag inte är sugen på för fem öre...vill vara hemma och vila!

http://galtoroad

 
Ingen bild

Rosa

21 augusti 2008 21:33

Uff ja skjønner at du ikke er sugen på dyrepark etter full jobbeuke. Har du hatt en bra uke da i ny jobb?
Jeg har nå inntatt sofaen med litt rester etter middagen til ungene : )

 
Maria

Maria

23 augusti 2008 14:46

Det blev ingen djurpark för mig. M har feber och åka iväg med en febrig 11 månaders bebis är ingen höjdare. Kan inte säga att jag särskilt besviken. Idag har jag haft det jättemysigt med M. Tittade på film medans han sov på förmiddagen och sen har jag haft mkt tid att leka o bara vara med honom. Maken tyckte det var mysigt att få åka själv med H också. Det blev en win, win situation helt enkelt.

Min första vecka på jobbet har varit bra. Har en superbra klass vilket känns skönt. nästa vecka blir det allvar då jag ska möta de resterande 5 klasserna jag ska ha. Spännande och roligt, men samtidigt kommer jag nog också vara rätt trött misstänker jag.

Oj, vilken lång kommentar det här blev. njut av resten av helgen!
Kram

http://galtoroad

 
Ingen bild

Rosa

24 augusti 2008 10:15

Så bra at alle ble fornøyd...Det ble ganske så full fart her i helgen allikevel...lager et innlegg om det snart ; )

 
kardemomme

kardemomme

24 augusti 2008 21:51

Den kaka så jo bare farlig god ut!!!
Og så med krokanis da mmm!!!!

http://katterkitschogkrydder

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosa - 12 september 2009 21:30

...og ønsker velkommen på ny adresse. Ja, så bestemte jeg meg for å fortsette å blogge, men flytte litt på meg.Har knotet meg gjennom litt prøving og feiling, men tror det skal bli bra jeg : ) Håper dere følger med meg til cafelatter.blogspot.com...

Av Rosa - 10 september 2009 20:56


Bloggagratis har gjort om hele oppsettet på hjemmesiden sin. Og jeg kan vel trygt si at jeg IKKE liker forandringen. Så...mens jeg tar litt brød ristet i oliven og aioli...    ...går jeg i tenkeboksen. Enten legger jeg ned hele bloggen eller så s...

Av Rosa - 4 september 2009 22:59

Tenk!! Og det ble SÅ bra : )) Ja kjolen altså...som jeg tror jeg har nevnt før... Her er arbeidet i full gang en sen kveld ; ) Jeg har heklet, også har min venninne sydd. Grei fordeling spør du meg... I full jobb på den nye flotte symaskinen : ) De...

Av Rosa - 3 september 2009 08:40

Det må nok mer en èn kopp kaffe til idag for å få kroppen i gang. Er på den andre nå, men jeg kjenner at energien glimter med sitt fravær. Det kommer seg nok...men seine kvelder/netter og tidlige morgener gjør noe med meg. Har den siste kveldvakta ...

Av Rosa - 27 augusti 2009 13:46

Jada...kjolen ble ferdig den...og den passet til snuppa tilogmed : )) Ganske så fornøyd med meg selv nå må jeg si. Og øvelse gjør vel mester...så neste kjole får sikkert ENDA finere sømmer ; ) Med kantebånd og greier... Dere som KAN sy hadde sikkert...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards