Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

Det er klart til bruk

Av Rosa - 28 januari 2009 21:11

...og det har vært brukt...idag. Men først: her er det ferdige reultatet : )

Håndtak på skapene og nytt golv er på plass og det står og venter på at energien og kreativiteten skal sette inn...

Må ha mye oppbevaring. Det skal være plass til både papir, stempler, perler og MASSE garn. Og alle dippedutter som kan brukes til ett eller annet ; )

Den stolen er tenkt som nattbord...tenkte nemlig at det skulle komme inn en seng intil ugleveggen. Den står klar til å skrus sammen...men det er helt utrolig hvor BORTE sånne skruer kan bli... Vi er veldig spent på hvor de dukker opp...

Og er det hobbyrom så er det hobbyrom. Mannen sitt hobbyutstyr har fått et helt hjørne ser dere... ; )

 
 
Sofia

Sofia

28 januari 2009 22:19

Vilka fräna skåpluckor. Bra jobbat!

http://sofiasko.bloggagratis.se

 
Tant Grön

Tant Grön

28 januari 2009 23:16

Va snyggt det blev!

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

 
Mamma Blå

Mamma Blå

29 januari 2009 03:40

Det blev ju jättefint. :)

http://mammabla.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

29 januari 2009 09:34

Å, va fint det blev, jag blir så avundsjuk!!! Jag skulle också vilja ha ett hobbyrum!

http://galtoroad

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosa - 12 september 2009 21:30

...og ønsker velkommen på ny adresse. Ja, så bestemte jeg meg for å fortsette å blogge, men flytte litt på meg.Har knotet meg gjennom litt prøving og feiling, men tror det skal bli bra jeg : ) Håper dere følger med meg til cafelatter.blogspot.com...

Av Rosa - 10 september 2009 20:56


Bloggagratis har gjort om hele oppsettet på hjemmesiden sin. Og jeg kan vel trygt si at jeg IKKE liker forandringen. Så...mens jeg tar litt brød ristet i oliven og aioli...    ...går jeg i tenkeboksen. Enten legger jeg ned hele bloggen eller så s...

Av Rosa - 4 september 2009 22:59

Tenk!! Og det ble SÅ bra : )) Ja kjolen altså...som jeg tror jeg har nevnt før... Her er arbeidet i full gang en sen kveld ; ) Jeg har heklet, også har min venninne sydd. Grei fordeling spør du meg... I full jobb på den nye flotte symaskinen : ) De...

Av Rosa - 3 september 2009 08:40

Det må nok mer en èn kopp kaffe til idag for å få kroppen i gang. Er på den andre nå, men jeg kjenner at energien glimter med sitt fravær. Det kommer seg nok...men seine kvelder/netter og tidlige morgener gjør noe med meg. Har den siste kveldvakta ...

Av Rosa - 27 augusti 2009 13:46

Jada...kjolen ble ferdig den...og den passet til snuppa tilogmed : )) Ganske så fornøyd med meg selv nå må jeg si. Og øvelse gjør vel mester...så neste kjole får sikkert ENDA finere sømmer ; ) Med kantebånd og greier... Dere som KAN sy hadde sikkert...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards