Alla inlägg under oktober 2008

Av Rosa - 18 oktober 2008 09:45

Ja nå er jeg frelst... ; ) Neida...ikke helt da... Men da jeg våknet i dag, tenkte jeg: Idag skal jeg ommøblere ( ; ) ), jeg skal lage bursdagskort til kameraten til eldstemann, jeg skal vaske resten av klærne, jeg skal ha tantebarna mine på overnatting...og så tenkte jeg bare jippi, det blir kos!! Det beste med pms, og forsåvidt det eneste gode, er når det går over!! Også som dugg for solen. Skulle nesten ikke trodd et den hadde vært innom engang... Deilig med humør og energi på plass igjen!!

Ha en fin dag...med kuldegrader og solskinn : ) : )

Av Rosa - 17 oktober 2008 10:20

...det er vel i grunn ikke tvil om hva dagen i dag BØR brukes til...


Skittentøyet fyller snart hele badet...føles det som i hvertfall. Tenkte å legge ut bilde av det, men (sorry altså) jeg får meg ikke til det ; ) Synes liksom det hyggeligere å vise fram sånne ryddige bilder...selv om jeg blir veldig glad i hjertet mitt når andre viser at de kan ha det like rotete som meg... ; )

He he...jeg får fortsette å leve på en livsløgn, en stund til,  her i blogglandia...


Av Rosa - 16 oktober 2008 22:07

Nå skal 6-klassingen min lære seg å drive firma ; ) Klassen har startet bedrift, som innebærer at de skal søke stillinger, gå på intervju og få jobb eller ikke ; ). Så skal de alle sammen strikke, snekre, plante og klippe og lime ting som skal selges på marked før jul.

I kveld har de hatt en samling hvor de har jobbet hardt. det er jo tross alt ikke SÅ lenge til jul!

Og det er kjempeflinke unger, som virkelig tar dette seriøst : )

Intens strikking ; )

Også ble kvelden avsluttet med vafler og saft...


Av Rosa - 16 oktober 2008 21:40

Jeg har jo hatt fri i dag, men man kan jo ikke alltid ligge på latsiden fordet ; ) Derfor har jeg ikke hatt tid til å åpne pcen engang i dag...

Når jeg fulgte snuppa i barnehagen i dag, var det en liten gjeng klare til å gå på butikken for å handle. Snuppa skulle få bli med, og jeg begynte å kle på henne i garderoben. Ei annen lita tulle begynner å tulle med meg om at joggeskoene hennes var støvler. Neeei, sier jeg nå tøyser du fælt...det der er jo joggesko, nå må du ta på støvler, for det er jo så vått ute.

Hun svarer gang på gang og ler..at :...dette ER støvler altså...


Da kommer det tilslutt tørt fra snuppa mi: Uansett, det der er feil fot!


Snakk om å tøyse om bortkastede ting liksom... ; )

Av Rosa - 15 oktober 2008 21:01

Jeg har fri, fri lenge... leeenge...hele 8 dager!! 

Nå er ungene i seng også...noe senere enn vanlig... Jeg drøyde den litt, fordi jeg syns jeg har sett dem så lite disse tre dagene. Det er bakdelen med sånne vakter, fordelen er disse lange periodene med fri : ) Skal lage litt mat nå, også et glass vin eller to. Må kose oss i dag, for på fredag begynner mannen på en skikkelig jobbeperiode.

Kjenner at det begynner å merkes at vi jobber mye motsatt av hverandre. Men vi får satse på kvalitetstid fremfor kvantitet...


Av Rosa - 14 oktober 2008 21:02

Det er lange dager nå... Jobber 12 timers vakter, så det blir ikke mye tid til noe annet. Men etter i morgen har jeg 8 dager FRI!!! Jippiii : ) Det er mange dager det : ) Gleder meg...

Av Rosa - 12 oktober 2008 19:55

Jeg HATER å plages...

Har begynt å strikke sokker...etter en engelsk oppskriftbok...og jeg bruker mer tid på å skjønne forkortelsene enn på å strikke!!! Fikk til slutt til mønsteret, men hælfelling på engelsk!!! er IKKE å anbefale. Ikke for meg hverfall...grrrr


Av Rosa - 12 oktober 2008 13:22

Det er jo forsåvidt helt greit om det IKKE kommer snø riktig enda, men vi har i hvertfall luer og votter nok...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards