Direktlänk till inlägg 5 oktober 2008

Boktips??

Av Rosa - 5 oktober 2008 17:40

Leste ferdig boken jeg holdt på med igår kveld! Trenger et boktips. Noen som har en anbefaling : ) ?

 
 
Ingen bild

anki

5 oktober 2008 18:03

heisann
så artig:) Angående boktips så er jo jeg hektet på krim.... Men sitter for tiden med svigermors hobbybøker. Hun har mange!!! Så jeg er så inspirert at jeg gjerne skulle kastet meg over det ene og det andre:) Så mye fint du lager! Så kortet Daniel fikk også. Artig!! JEG har en plan om å lage scrapbook til barna. Lagde til meg selv da jeg bodde i USA, men den var ikke så avansert som de man lager i dag:) Vi får ta en kaffe snart:)
Anki:)

 
Rana

Rana

5 oktober 2008 20:06

Hej gumman.

Jag är ju en fullständig sucker på er Tarjei Vesaas, men du har kanske fått en överdos av honom i plugget, vad vet jag? Jag läser honom gärna på nynorsk igen och igen.

Du! NU såg jag inlägget nedan när du visade upp vinsten hos mig. Kul!!! :-D

Kram till dig!
Rana som bloggpausar ett par dar

http://www.ranashorisont.blogspot.com

 
Rosa

Rosa

5 oktober 2008 21:02

Anki...så koselig med komentar fra deg. Jeg liker også krim, og det er mulig det er det det blir igjen...
Rana...Tarjej Vesaas!!? Spenstig boktips...også nynorsk fra en svenske. Du imponerer!! : ) Og du har helt rett...jeg har ikke lest det siden skolen, men hvorfor ikke prøve i voksen alder... Takk ; )

http://www.cafelatter.bloggagratis.se

 
Ingen bild

anonym

5 oktober 2008 21:11

Masse boktips. bl. a. Kvinnen som kledte seg anken for sin elskede. Eller Ps! I love you, men den er kanskje lest.

 
Rosa

Rosa

5 oktober 2008 21:23

Anonym...Ps I love you er lest ja...fantastisk fin bok! Men den andre har jeg ikke vært borte i, så den må prøves : ) Takk : )

http://www.cafelatter.bloggagratis.se

 
kardemomme

kardemomme

6 oktober 2008 08:26

Puta fra Maria var kjempefin som vanlig!!!!
Alt hun lager er helt fantastisk synes jeg!
Hva har du gjort med hjertet?
Skal prøve å tenke på en bra bok..Men etter at jeg begynte å blogge har jeg lest mindre..Kom plutselig på en bok jeg har fått anbefalt på bloggen nå!! Den heter "fredagsstrikkeklubben"..
Ha en fin dag :)

http://husetvedbekken

 
Maria

Maria

6 oktober 2008 16:34

SE min blogg för tre boktips!

http://galtoroad

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosa - 12 september 2009 21:30

...og ønsker velkommen på ny adresse. Ja, så bestemte jeg meg for å fortsette å blogge, men flytte litt på meg.Har knotet meg gjennom litt prøving og feiling, men tror det skal bli bra jeg : ) Håper dere følger med meg til cafelatter.blogspot.com...

Av Rosa - 10 september 2009 20:56


Bloggagratis har gjort om hele oppsettet på hjemmesiden sin. Og jeg kan vel trygt si at jeg IKKE liker forandringen. Så...mens jeg tar litt brød ristet i oliven og aioli...    ...går jeg i tenkeboksen. Enten legger jeg ned hele bloggen eller så s...

Av Rosa - 4 september 2009 22:59

Tenk!! Og det ble SÅ bra : )) Ja kjolen altså...som jeg tror jeg har nevnt før... Her er arbeidet i full gang en sen kveld ; ) Jeg har heklet, også har min venninne sydd. Grei fordeling spør du meg... I full jobb på den nye flotte symaskinen : ) De...

Av Rosa - 3 september 2009 08:40

Det må nok mer en èn kopp kaffe til idag for å få kroppen i gang. Er på den andre nå, men jeg kjenner at energien glimter med sitt fravær. Det kommer seg nok...men seine kvelder/netter og tidlige morgener gjør noe med meg. Har den siste kveldvakta ...

Av Rosa - 27 augusti 2009 13:46

Jada...kjolen ble ferdig den...og den passet til snuppa tilogmed : )) Ganske så fornøyd med meg selv nå må jeg si. Og øvelse gjør vel mester...så neste kjole får sikkert ENDA finere sømmer ; ) Med kantebånd og greier... Dere som KAN sy hadde sikkert...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards