Direktlänk till inlägg 7 september 2008

Sliten idag...

Av Rosa - 7 september 2008 08:54

Uff, litt sliten i dag. Var på farten i hele går, og dagen endte i en lenge planlagt grillfest. Veldig god mat...det kom en grillkokk fra Lommedalen og lagde maten ( skal vise bilder i kveld...MMM...) men det ble litt mye rødvin til gitt : (

Det verste nå er at jeg må komme meg i dusjen. Skal på jobb! : ( Det frister i grunn mer med sofa, latte og dvd i dag.


Nei!! : ) tenke positivt nå!!! Blir nok en fin dag på jobb!!! : ) : )

 
 
Maria

Maria

7 september 2008 10:37

Hej! Hoppas din dag har varit bra även om grillfest och rödvin gjorde morgonen seg ;)

Själv sitter jag här o bloggar medan H kollar film o M sover. Regnet har öst ner sen klockan nio så vi är inte sugna på att vara utomhus direkt.

Var på fest igår jag me (tiquila fest...need I say more??) så huvudet är lite tungt idag!
Ha en fortsatt trevlig söndag!

http://galtoroad

 
kardemomme

kardemomme

7 september 2008 23:08

Gleder meg til bilder av maten hihi!! grillmat og rødvin høres toppers ut spør du meg..Jeg pleier å ta meg rødvin i helgene, men maken er på guttetur så jeg har vært her alene med Hetti og Karo..som har bodd her hele helgen..Kjempekoselig, men jeg gidder liksom ikke å sitte og drikke vin mutter alene..Tull sikkert, men jeg tenkte ikke på det før nå..Er det for sent nå tro? Fikk plutselig lyst på røødvin jeg nå hihi!!
Nei jeg får forte meg i seng tror jeg! God natt og sov godt! klem fra Kardemomme :)

http://husetvedbekken

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosa - 12 september 2009 21:30

...og ønsker velkommen på ny adresse. Ja, så bestemte jeg meg for å fortsette å blogge, men flytte litt på meg.Har knotet meg gjennom litt prøving og feiling, men tror det skal bli bra jeg : ) Håper dere følger med meg til cafelatter.blogspot.com...

Av Rosa - 10 september 2009 20:56


Bloggagratis har gjort om hele oppsettet på hjemmesiden sin. Og jeg kan vel trygt si at jeg IKKE liker forandringen. Så...mens jeg tar litt brød ristet i oliven og aioli...    ...går jeg i tenkeboksen. Enten legger jeg ned hele bloggen eller så s...

Av Rosa - 4 september 2009 22:59

Tenk!! Og det ble SÅ bra : )) Ja kjolen altså...som jeg tror jeg har nevnt før... Her er arbeidet i full gang en sen kveld ; ) Jeg har heklet, også har min venninne sydd. Grei fordeling spør du meg... I full jobb på den nye flotte symaskinen : ) De...

Av Rosa - 3 september 2009 08:40

Det må nok mer en èn kopp kaffe til idag for å få kroppen i gang. Er på den andre nå, men jeg kjenner at energien glimter med sitt fravær. Det kommer seg nok...men seine kvelder/netter og tidlige morgener gjør noe med meg. Har den siste kveldvakta ...

Av Rosa - 27 augusti 2009 13:46

Jada...kjolen ble ferdig den...og den passet til snuppa tilogmed : )) Ganske så fornøyd med meg selv nå må jeg si. Og øvelse gjør vel mester...så neste kjole får sikkert ENDA finere sømmer ; ) Med kantebånd og greier... Dere som KAN sy hadde sikkert...

Ovido - Quiz & Flashcards