Direktlänk till inlägg 5 september 2008

Utfordring...

Av Rosa - 5 september 2008 21:54

Har blitt utfordret av Tant Grön ; )


What are the last 3 things you purchased?

Pute med hjorte-motiv, mobiltelefon, vannkanne som var lekk ; )



What are the last three songs you downloaded?

Jeg kan ikke sånn downloading, men hører mye på musikk på yuotube. Da er Lost med Erlend Bratland, Where the Angels fly med Askil Holm, og Slipping through my fingers fra Mama Mia filmen med Meryl Streep...



What where the three best places you visited?

Hytta, Calpe i Spania, Tusenfryd


What are your three favorite movies?

The Holiday, Sjokolade og MAMA MIA!!!


What three things can you not live without? (Other than family and friends

Garn og strikke-og heklepinner, sjokolade og rødvin


What would be your three wishes?

At jeg enda kan bli flinkere til å si nei, at vår del av huset skal bli ferdig før jul, og så klart krig og fred og sånn ; )


What are three things you havent done YET?

Starte cafè/catering, gått Besseggen, tatt en utdannelse


What three celebrities do you want to hang out with most?

Robbie Williams, Robbie Williams og Robbie Williams


Name three things that freak you out.

Urettferdighet, når folk ikke har køkultur ( særlig i bil!!!), mus i hus


What are your three favorite dishes?

Kjære vene, MÅ jeg velge bare tre!!!?? Jeg elsker mat... vårruller, scampi og mølja i fjæra nordpå...


Name three thing you are good at.

Lage mat, se filmer om igjen og om igjen, nyte livet : )


What are three things you are currently coveting?

Nye utfordringer på jobb snart, bli flinkere til å bruke tiden riktig...men akkurat nå skal jeg gå å sove : )


Skal kanskje utfordre videre også ja...og jeg tror de fleste har vært gjennom denne. Men prøver meg på Mamma Blå...

 
 
Tant Grön

Tant Grön

6 september 2008 09:02

Hi, hi, hi, jag fick den av Mamma Blå igår!

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosa - 12 september 2009 21:30

...og ønsker velkommen på ny adresse. Ja, så bestemte jeg meg for å fortsette å blogge, men flytte litt på meg.Har knotet meg gjennom litt prøving og feiling, men tror det skal bli bra jeg : ) Håper dere følger med meg til cafelatter.blogspot.com...

Av Rosa - 10 september 2009 20:56


Bloggagratis har gjort om hele oppsettet på hjemmesiden sin. Og jeg kan vel trygt si at jeg IKKE liker forandringen. Så...mens jeg tar litt brød ristet i oliven og aioli...    ...går jeg i tenkeboksen. Enten legger jeg ned hele bloggen eller så s...

Av Rosa - 4 september 2009 22:59

Tenk!! Og det ble SÅ bra : )) Ja kjolen altså...som jeg tror jeg har nevnt før... Her er arbeidet i full gang en sen kveld ; ) Jeg har heklet, også har min venninne sydd. Grei fordeling spør du meg... I full jobb på den nye flotte symaskinen : ) De...

Av Rosa - 3 september 2009 08:40

Det må nok mer en èn kopp kaffe til idag for å få kroppen i gang. Er på den andre nå, men jeg kjenner at energien glimter med sitt fravær. Det kommer seg nok...men seine kvelder/netter og tidlige morgener gjør noe med meg. Har den siste kveldvakta ...

Av Rosa - 27 augusti 2009 13:46

Jada...kjolen ble ferdig den...og den passet til snuppa tilogmed : )) Ganske så fornøyd med meg selv nå må jeg si. Og øvelse gjør vel mester...så neste kjole får sikkert ENDA finere sømmer ; ) Med kantebånd og greier... Dere som KAN sy hadde sikkert...

Ovido - Quiz & Flashcards