Direktlänk till inlägg 3 september 2008

Måtte bare ha : )

Av Rosa - 3 september 2008 17:42

Var innom på senteret idag for å kjøpe meg en kaffe latte for å ta med...og forbi Kremmerhuset mot minibanken ...ropte putetrekket på meg enda en gang.


 Har siklet på det i et par måneder, så nå tenkte jeg at det var på tide så det ikke ble helt utsolgt. Kostet ikke allverden heller, men jeg er litt treg i avtrekkeren på å kjøpe sånne ting ; ) Men snakker vi om garn eller hobbyartikler ellers, er jeg litt for rask! Da klarer jeg ikke å motstå. Og det er vel kanskje grunnen til at jeg har så mange uferdige prosjekter liggende... ; )

Målet nå er å gjøre ferdig ALT før jeg begynner på noe nytt!!!

 
 
Maria

Maria

3 september 2008 21:08

Supersnyggt kuddfodral!!! Såna skulle jag me vilja ha.

http://galtoroad

 
Ingen bild

Mannen din

3 september 2008 21:25

Den siste linjen din "Målet nå er å gjøre ferdig ALT før jeg begynner på noe nytt!!!" gleder jeg meg til å se...;-)

 
Tant Grön

Tant Grön

3 september 2008 21:41

Ja det verkar sannerligen som om skogens alla djur är på intåg i våra vardagsrum :-)

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Rosa

3 september 2008 22:00

Maria...det må da la seg ordne ; )
Mannen min...jeg skal det!!!tror jeg
Tant Grön...he he, ja det virker sånn. Godt vi er sånne dyrevenner : )

 
kardemomme

kardemomme

3 september 2008 22:58

Det er kjempefint det der!!! Jeg har jo hengt meg opp i bambi med familie for lengst hihi!!!

http://husetvedbekken

 
Ingen bild

Rosa

4 september 2008 07:57

Kardemomme...he he vet jo det...også har du klart å smitte meg ; )

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosa - 12 september 2009 21:30

...og ønsker velkommen på ny adresse. Ja, så bestemte jeg meg for å fortsette å blogge, men flytte litt på meg.Har knotet meg gjennom litt prøving og feiling, men tror det skal bli bra jeg : ) Håper dere følger med meg til cafelatter.blogspot.com...

Av Rosa - 10 september 2009 20:56


Bloggagratis har gjort om hele oppsettet på hjemmesiden sin. Og jeg kan vel trygt si at jeg IKKE liker forandringen. Så...mens jeg tar litt brød ristet i oliven og aioli...    ...går jeg i tenkeboksen. Enten legger jeg ned hele bloggen eller så s...

Av Rosa - 4 september 2009 22:59

Tenk!! Og det ble SÅ bra : )) Ja kjolen altså...som jeg tror jeg har nevnt før... Her er arbeidet i full gang en sen kveld ; ) Jeg har heklet, også har min venninne sydd. Grei fordeling spør du meg... I full jobb på den nye flotte symaskinen : ) De...

Av Rosa - 3 september 2009 08:40

Det må nok mer en èn kopp kaffe til idag for å få kroppen i gang. Er på den andre nå, men jeg kjenner at energien glimter med sitt fravær. Det kommer seg nok...men seine kvelder/netter og tidlige morgener gjør noe med meg. Har den siste kveldvakta ...

Av Rosa - 27 augusti 2009 13:46

Jada...kjolen ble ferdig den...og den passet til snuppa tilogmed : )) Ganske så fornøyd med meg selv nå må jeg si. Og øvelse gjør vel mester...så neste kjole får sikkert ENDA finere sømmer ; ) Med kantebånd og greier... Dere som KAN sy hadde sikkert...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards