Direktlänk till inlägg 1 september 2008

Jeg kjeder meg hvertfall ikke...

Av Rosa - 1 september 2008 22:12

Dagen har gått i ett, selv om jeg har hatt fri. Evnen til å sitte ned og slappe av, den mangler jeg! Har alltid gjort! Men men, livet er vel for kort til å sløse bort på avslapning, he he...

Har vært og trent, møte på jobben, kaffe med en venninne jeg ikke har sett siden i februar!! Veldig koselig å skravles igjen. Håper det ikke blir et halvt år til neste gang... Så var jeg med eldstemann for å sjekke ut et danseopplegg på kulturhuset. Virket skikkelig kult. Litt breake og hip hop og sånn...han har i hvertfall lyst til å prøve. Veldig mange jenter med, men instruktøren sa han skulle legge inn litt sånne gutte "moves" for å gjøre det kult for gutta ; ) Gleder meg... : )

Også må man spise middag også gitt...og når den var spist tenkte jeg at det var på tide å ta huset et tak.

Men når jeg ser mitt snitt til å slippe husarbeid (sorry S) så griper jeg sjansen ; ) Så jeg og snuppa tok sykkelen fatt og dro etter gutta på fotballtrening....og da får man jo litt oppdagelsestur på kjøpet. For vi så bade giftig og ikke giftig sopp på veien...og en KJEMPEDIGER bille : )

...og du må ikke tru at man kan ha på seg hva som helst på tur...neida, kjole og støvletter skal man ha på : ) : ) : )

Og da var dagen så og si gått...så huset får jeg ta i morra...tror jeg ; )

 
 
kardemomme

kardemomme

2 september 2008 08:44

Så koselig med sykkeltur for å se på sopp og biller da :)Jeg er heeelt enig med deg i at bloggagratis har det fineste oppsettet!
Mest peronlig og aller koseligst!!
Ha en super dag! Stor klem fra Kardemomme :)

http://husetvedbekken

 
Maria

Maria

2 september 2008 13:43

Så söt hon är på sin cykel med klänning och allt! Klart man ska vara fin när man cyklar på upptäcksfärd med mamma ;)

Du har verkligen haft fullt upp! KAn du inte skicka lite energi till mig??

http://galtoroad

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosa - 12 september 2009 21:30

...og ønsker velkommen på ny adresse. Ja, så bestemte jeg meg for å fortsette å blogge, men flytte litt på meg.Har knotet meg gjennom litt prøving og feiling, men tror det skal bli bra jeg : ) Håper dere følger med meg til cafelatter.blogspot.com...

Av Rosa - 10 september 2009 20:56


Bloggagratis har gjort om hele oppsettet på hjemmesiden sin. Og jeg kan vel trygt si at jeg IKKE liker forandringen. Så...mens jeg tar litt brød ristet i oliven og aioli...    ...går jeg i tenkeboksen. Enten legger jeg ned hele bloggen eller så s...

Av Rosa - 4 september 2009 22:59

Tenk!! Og det ble SÅ bra : )) Ja kjolen altså...som jeg tror jeg har nevnt før... Her er arbeidet i full gang en sen kveld ; ) Jeg har heklet, også har min venninne sydd. Grei fordeling spør du meg... I full jobb på den nye flotte symaskinen : ) De...

Av Rosa - 3 september 2009 08:40

Det må nok mer en èn kopp kaffe til idag for å få kroppen i gang. Er på den andre nå, men jeg kjenner at energien glimter med sitt fravær. Det kommer seg nok...men seine kvelder/netter og tidlige morgener gjør noe med meg. Har den siste kveldvakta ...

Av Rosa - 27 augusti 2009 13:46

Jada...kjolen ble ferdig den...og den passet til snuppa tilogmed : )) Ganske så fornøyd med meg selv nå må jeg si. Og øvelse gjør vel mester...så neste kjole får sikkert ENDA finere sømmer ; ) Med kantebånd og greier... Dere som KAN sy hadde sikkert...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards