Direktlänk till inlägg 11 juni 2008

Tripp trapp...

Av Rosa - 11 juni 2008 18:56

Jeg fatter ikke hvor alle ting kommer fra!!! Men at de legges i trappa er i hvertfall sikkert. Det er så greit med en mellomstasjon for de tingene/lekene/klærne som skal opp i andre etasje. Også er det mellomstasjon for de tingene som man skal kaste eller i hvert fall ut med eller ned i kjelleren med. Problemet er jo da bare at det blir liggende der. Det går ikke av seg sjøl verken opp, ut eller ned ; )



Gremmes litt nå kjenner jeg... : (


Men når sola idag glimret med sitt fravær fikk jeg plutselig for meg å bære, rydde og kaste...!



Ble jo slett ikke så værst det her : )




 
 
Maria

Maria

11 juni 2008 19:24

Oj, vad du har hunnit med idag. Får genast dåligt samvete då jag borde ta tag i vår tvättstuga. Den är superliten och ska rymma det mesta. Tycker att det för jämnan är en massa ren tvätt som ska in i skåp, tvätt som ska tvättas + tusen andra grejer som ska få plats. Suck...kanske får ta tag i det i helgen...Tur att jag kan komma in till dig och få lite inspiration i alla fall.

http://galtoroad

 
rosa

rosa

11 juni 2008 19:40

Maria...så bra at jeg er til inspirasjon : ) og på snakk om vask...det blir ALDRI tomt for skittentøy!!

http://www.cafelatter.bloggagratis.se

 
kardemomme

kardemomme

11 juni 2008 23:32

Det beste ved å blogge er før og nå bilder hihi!!! Og så er det folk der ute som roser en og gir input ;D

http://husetvedbekken

 
Ingen bild

Persilja

15 juni 2008 20:14

Älskar den nötta gröna färgen på trappen! Härligt att se at tfler än vi har kaos ibland! VAR kommer alla grejer ifrån och HUR kommer de dit????? En barnfamiljs ständiga mysterium...fast det är fegt av mig att skylla på barnen. Jag har stor del i röran!

 
Rosa

Rosa

15 juni 2008 20:53

Persilja...jeg har også lært meg å like trappa. Det var teppe i den før, og jeg rev det av for jeg tenkte å pusse ned og male over...men nå liker jeg den liksom sånn den er... : )

http://www.cafelatter.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosa - 12 september 2009 21:30

...og ønsker velkommen på ny adresse. Ja, så bestemte jeg meg for å fortsette å blogge, men flytte litt på meg.Har knotet meg gjennom litt prøving og feiling, men tror det skal bli bra jeg : ) Håper dere følger med meg til cafelatter.blogspot.com...

Av Rosa - 10 september 2009 20:56


Bloggagratis har gjort om hele oppsettet på hjemmesiden sin. Og jeg kan vel trygt si at jeg IKKE liker forandringen. Så...mens jeg tar litt brød ristet i oliven og aioli...    ...går jeg i tenkeboksen. Enten legger jeg ned hele bloggen eller så s...

Av Rosa - 4 september 2009 22:59

Tenk!! Og det ble SÅ bra : )) Ja kjolen altså...som jeg tror jeg har nevnt før... Her er arbeidet i full gang en sen kveld ; ) Jeg har heklet, også har min venninne sydd. Grei fordeling spør du meg... I full jobb på den nye flotte symaskinen : ) De...

Av Rosa - 3 september 2009 08:40

Det må nok mer en èn kopp kaffe til idag for å få kroppen i gang. Er på den andre nå, men jeg kjenner at energien glimter med sitt fravær. Det kommer seg nok...men seine kvelder/netter og tidlige morgener gjør noe med meg. Har den siste kveldvakta ...

Av Rosa - 27 augusti 2009 13:46

Jada...kjolen ble ferdig den...og den passet til snuppa tilogmed : )) Ganske så fornøyd med meg selv nå må jeg si. Og øvelse gjør vel mester...så neste kjole får sikkert ENDA finere sømmer ; ) Med kantebånd og greier... Dere som KAN sy hadde sikkert...

Ovido - Quiz & Flashcards